کد خبر: ۲۵۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴ 04 July 2016
به گزارش ایرنا نبی بخش داوودی روز یکشنبه در بازدید سرزده از ادارات این شهرستان با اشاره به گرمای طاقت فرسای شهرستانهای جنوبی استان به ویژه ایرانشهر تصریح کرد: افرادی که در این هوای بسیار گرم برای انجام امور اداری به ما مراجعه می کنند نباید کارشان را به فردا و روزهای بعد موکول کرد بلکه همه ما وظیفه داریم ارباب رجوع را تکریم و برای حل مشکلات شان تلاش کنیم.
وی بر نظم و انضباط اداری و وجدان کاری تاکید کرد و اظهار داشت: جلب رضایت مردم رضایت خداوند را به دنبال دارد.
فرماندار ایرانشهر بیان کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و ما به عنوان خادمان آنان باید تمام وقت خودمان را برای تکریم و حل مسائل و مشکلات شان صرف کنیم.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان بر همدلی، وفاق و انسجام کار و تلاش و اهتمام مجدانه و استفاده از همه ظرفیت ها در شهرستان تاکید کرد و افزود: همه هدف ما باید رضای خدا و جلب رضایت مردم باشد.
داوودی خوش اخلاقی و رفتار حسنه را از مهمترین وظایف مسئولان در برخورد با مردم دانست و تصریح کرد: مسئولان و کارکنان ادارات باید با روی باز با مردم رفتار کنند و به مشکلات ارباب رجوع گوش فرا داده و در جهت رفع آن تمام تلاش خود را بکار گیرند.
فرماندار ایرانشهر در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم در نهادها و دستگاههای دولتی و اجرای طرح تکریم ارباب رجوع از ادارات ثبت احوال، کمیته امداد و مسکن و شهرسازی ایرانشهر بطور سرزده بازدید کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار