مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: جشنواره نمایش‌های کوتاه "فسقلی‌ها" با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان و گروه تئاتر "گردون" در بندرعباس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 03 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا درویش‌نژاد با اشاره به برگزاری جشنواره فسقلی‌ها در بندرعباس ضمن تاکید بر اهمیت آن اظهار داشت: هدف از برگزاری جشنواره نمایش "فسقلی‌ها" گسترش و معرفی تئاتر در کودکان و نوجوانان است تا از این طریق بیشتر با هنر نمایش آشنا شوند.
 
وی افزود :طی چند سال اخیر حوزه نمایش به لطف فعالیت خوب انجمن و گروه‌های نمایشی از رشد خوبی برخوردار بوده است و می‌توان اذعان کرد که امروز مردم هرمزگان با هنر تئاتر کاملا آشتی کرده‌اند و سالن‌ها از حضور گسترده مردم همیشه پر از مخاطب و جمعیت است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به بهبود وضعیت اقتصاد هنر در حوزه تئاتر هرمزگان اشاره کرد و یادآور شد: به لطف اقدامات و برنامه‌های صورت‌گرفته و تولید آثار مناسب و متناسب با ذائقه مردم، وضعیت اجرای عموم بهبود یافته و بسیاری از گروه‌های نمایش از محل فروش بلیط اکثر مخارج خود را تامین می‌کنند.
 
درویش‌نژاد عنوان کرد: جشنواره نمایش‌های "فسقلی‌ها" دوشنبه 14 تیرماه ساعت 21:30 در پلاتو(تماشاخانه) آفتاب بندرعباس برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار