بیدخام خبر داد:
مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری قزوین از فعالیت 51 سمن ویژه بانوان در استان قزوین خبر داد و گفت: برای رفع مشکل کمبود ویتامین D بانوان قزوینی پارک بانوان و استخر روباز ساخته می شود.
کد خبر: ۲۵۴۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 02 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مریم بیدخام در نشست خبری که ظهر امروز در سالن جلسات معاونت سیاسی امنیتی استاندار برگزار شد، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا با احداث پارک بانوان در منطقه جدیدی، زمینه را برای حضور راحت بانوان در آن فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه با کمک شهردار قزوین محدوده‌ی خانه‌های طرح آبیاری قزوین به‌عنوان پارک استاندارد بانوان انتخاب شده است، افزود: زنان امروز بیشتر در آپارتمان‌ها زندگی می‌کنند و از نعمت طبعی آفتاب بی‌بهره مانده‌اند و بر همین اساس نیز تلاش‌های لازم برای احداث استخر روباز برای خانم‌ها در استان در حال انجام است.
بیدخام با اشاره به اینکه زنان 40 میلیون از مردم کشور را تشکیل می‌دهند، ادامه داد: نقش بانوان در جامعه بی‌بدیل و ممتاز است.
وی همچنین با اشاره به افزایش تعداد نمایندگان زن در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رشد، توسعه و پیشرفت نیازمند حضور مستمر مردان و زنان و همچنین مشارکت این دو در کنار یکدیگر است.
مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری قزوین تإکید کرد: نقش زنان نماینده در مجلس شورای اسلامی در این دوره بسیار حساس است و باید برای احقاق حقوق زنان و تحکیم بنیان خانواده تلاش کنند.
وی همچنین به نقش سمن‌ها در جامعه اشاره کرد و گفت: سمن‌ها بازوان نقش‌آفرین در پیش برد اهداف دولت محسوب می شوند.
بیدخام از فعالیت 51 سمن فعال ویژه بانوان در سطح استان خبر داد و بیان کرد: یکی از برنامه های دفتر بانوان و خانواده استانداری قزوین تهیه بانک اطلاعاتی از کودکان کار برای برنامه ریزی ویژه این قشر مظلوم در جامعه است.
وی یکی دیگر از فعالیت های این اداره کل را راه اندازی کارگاه خیاطی ویژه زنان دارای ایدز اعلام کرد و افزود: با ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای این افراد در تلاش هستیم تا این قشر را از بزه های موجود در جامعه دور کنیم.
این مسئول با بیان اینکه با ایجاد یک ارتباط با کانون وکلا استان قزوین به دنبال احصاء بخشی از مشکلات بانوان در استان بوده ایم، تصریح کرد: بعد از احصاء این مشکلات، به همراه دیدگاه کارشناسی به نمایندگان بانوی مجلس ارائه خواهد شد تا در مجلس شاهد پیگیری مشکلات بانوان باشیم.
برچسب ها: بیدخام ، مریم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار