رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: هرمزگان ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری جواز تاسیس را در ۳ ماه امسال در سطح کشور از آن خود کرد .
کد خبر: ۲۵۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 01 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، خلیل قاسمی در جمع خبرنگاران با تاکید بر رونق فضای کسب و کار در استان، افزود: هرمزگان ۳۵ در صد سهم سرمایه گذاری جواز تاسیس در کشور را کسب کرده است.
 
وی اظهار کرد: بررسی واحدهای صنعتی مشکل دار، طرح های بالای ۶۰ درصد و جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی، توسعه صادرات غیر نفتی، تدوین سند راهبردی بخش تجارت و مراودات و تشکیل دفتر تجاری در کشورهای همسایه از مهم ترین برنامه های اولویت دار امسال است.
 
قاسمی با اشاره به اینکه تراز تجاری استان مثبت است، خاطرنشان کرد: تعهداتی در زمینه سهم اشتغال و جوازهای بهره برداری در استان بسته شده است.
 
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون۵۶۰ هزار تن صادرات غیر نفتی به ارزش یک هزار و چهارصد و چهار میلیون دلار از هرمزگان صادر شد.
 
قاسمی بیان کرد: در این مدت بیش از ۵۲ تن مواد معدنی شامل کربنات کلسیم، گچ ساختمانی و سیمان از هرمزگان به کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای افریقایی صادر شد.

وی در پایان عنوان کرد: همچنین در ۳ ماه امسال ۱۴ پروانه بهره برداری صنعتی صادر شد که برای ۱۷۷ نفر اشتغال زایی شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار