تابناک کهگیلویه و بویراحمد
برهمه مسلمانان فرض است که یک بار دیگر فارغ از تعلقات سیاسی، زبانی، مکانی و مذهبی هم گام و هم زبان با یکدیگر ضمن شرکت پرشور در راهیپمایی بزرگ این روز، اقتدار و اتحاد خود را به رخ جهانیان کشیده و..
کد خبر: ۲۵۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶ 30 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،فردا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است و مسلمانان جهان بنا بر گفته امام خمینی(ره) این روز را به عنوان روز جهانی قدس به راهپیمایی بر علیه رژیم اسرائیل می پردازند.
مردم استان کهگیلویه و بویراحمد هم مانند بقیه مسلمانان این روز را به راهپیمایی می پردازند و بر علیه اسرائیل و استکبار شعار می دهند.
مسئولین استان هم به فراخور خود با انتشار بیانیه هایی از مردم خواستار حضور در این راهپیمایی می شوند بر همین اساس استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیامی منتشر کرد.
متن پیام استاندار
روز قدس که همجوار شب قدر است لازم است که در بین مسلمانان احیا شود و مبدأ بیداری و هوشیاری آنان باشد. « امام خمینی(ره)»

به نام خدا
روز قدس که همجوار شب قدر است لازم است که در بین مسلمانان احیا شود و مبدأ بیداری و هوشیاری آنان باشد. « امام خمینی(ره)»
این روز که به تعبیر رهبر مظعم انقلاب اسلامی یکی از یادگارهای امام عزیز است، روزی که مردم مسلمان و آزاده جهان برای حمایت و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با رژیم غاصب صهیونسیتی که سالهاست رسوایی اش در نسل کشی، کشتار و شکنجه پیر و جوان، زن و مرد فلسطینی در جهان برملا شده با زبان روزه ندای حق طلبی و عدالت جویی را سر می دهند.
برهمه مسلمانان فرض است که یک بار دیگر فارغ از تعلقات سیاسی، زبانی، مکانی و مذهبی هم گام و هم زبان با یکدیگر ضمن شرکت پرشور در راهیپمایی بزرگ این روز، اقتدار و اتحاد خود را به رخ جهانیان کشیده و در زیر سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری با آرمانهای امام عظیم الشأن انقلاب بیعتی دوباره داشته باشند.
اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه میهمانان ضیافت الهی و گرامیداشت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از آحاد مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور گسترده در این راهپیمایی عظیم دعوت به عمل می آورم.

سید موسی خادمی
استاندار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار