با اهداء یک باب منزل مسکونی به دانشکده علوم پزشکی نیشابور مردم منطقه مرتضی آباد نیشابور از خدمات پابگاه بهداشتی بهره مند می شوند.
کد خبر: ۲۵۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 29 June 2016
به گزارش تابناك رضوي، ساختمان مسکونی متعلق به خانواده محترم دشتیانی به مساحت 250 مترمربع و در دو طبقه در خیابان میدان جهاد میلان پیمان یک جهت ارائه خدمات بهداشتی به صورت رسمی و محضری به دانشکده علوم پزشکی نیشابور هبه و انتقال یافته است .

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: حوزه سلامت نیشابور برای رسیدن به اهداف خود و ارائه خدمات به مردم شریف این دیار به کمک خیرینی چون حاج آقا دشتیانی نیازمند است .

دکتر محسن عظیمی نژاد افزود: در دو سه سال قبل در نیشابور اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته است که می توان به احداث و اهداء مجتمع بهداشتی درمانی داوودی در بلوار جمهوری اسلامی، بخش آنژیوگرافی در بیمارستان 22 بهمن و... توسط خیرین بزگوار این شهرستان اشاره کرد.

وی بیان داشت: ساختمان جدید اورژانس 22 بهمن، بلوک زایمانی و گسترش بخش NICU بیمارستان حکیم، دو درمانگاه تخصصی در خیابان ارگ جنوبی و بیمارستان حکیم به گنجایش از هردرمانگاه 25 مطب تخصصی و ... از دیگر اقداماتی است در با اعتبارات دولتی طی دو سال گذشته انجام شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار