معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل بنادر و دریانوردی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری حوزه مواد معدنی و نفتی بندر شهید رجایی بازدید و با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۲۵۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 29 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، بازدید از اراضی 200 هکتاری و زون نفتی پسکرانه بندر خلیج فارس از جمله برنامه‌های بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بزرگترین بندر تجاری ایران بود.
 
محمد سعیدنژاد و هیأت همراه ضمن حضور در قلب دروازه طلایی اقتصاد ایران از چندین پروژه سرمایه‌گذاری واقع در پایانه مواد معدنی (اراضی 200 هکتاری) بندر شهید رجایی بازدید و با مدیران شرکت‌های سرمایه‌گذار دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این ترمینال، در نشستی به‌منظور بررسی مباحث مربوط به تعیین تکلیف فعالیت‌های صادراتی مواد معدنی بندر شرکت کرد، این نشست به‌منظور بررسی دیدگاه‌های کارشناسی و احصای مشکلات شرکت‌های سرمایه‌گذار در این پایانه و یافتن راهکاری علمی تعیین الگوی ساماندهی صادرات مواد معدنی برگزار شد.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین در معیت استاندار هرمزگان و مدیرکل بنادر و دریانوردی استان از طرح‌های سرمایه‌گذاری ذخیره‌سازی، صادرات و ترانزیت فرآورده‌های نفتی واقع در پسکرانه بندر خلیج فارس نیز بازدید کرد.
 
سعیدنژاد طی نشستی با سرمایه‌گذاران حوزه نفتی نیز به بحث و گفتگو پرداخت.
 
برگزاری نشست مشترک با مدیرکل و شورای معاونین اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان پایان‌بخش برنامه یک‌روزه سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به استان هرمزگان بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار