کد خبر: ۲۵۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳ 28 June 2016
سرپرست هیأت ژیمناستیک مازندران گفت: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اجازه سیاسی شدن انتخابات هیأت ژیمناستیک را نمی‌دهد.

تابناک/ بیژن جوانبخت با بیان اینکه فردی که از ژیمناستیک اطلاعات ندارد، نمی‌تواند موفق باشد، اظهار کرد: برای توسعه ژیمناستیک مازندران با برنامه آمدم.

وی افزود: خارج از موضوع انتخابات تعیین رئیس هیأت، خودم را همواره بدهکار ژیمناستیک می‌دانم و هیچ‌وقت دست از خدمتگزاری برنمی‌دارم.

سرپرست هیأت ژیمناستیک مازندران با بیان اینکه در مجمع انتخاباتی هیأت ژیمناستیک استان ثبت‌نام کردم، تصریح کرد: در صورت اعتماد خانواده بزرگ ژیمناستیک مازندران، با برنامه‌ریزی‌های مدون و عملیاتی ژیمناستیک مازندران را به توسعه و پیشرفت قابل قبولی می‎رسانم.

جوانبخت یادآور شد: شاید بهتر است درباره هیأت ژیمناستیک بگویم خانه اول من است چون طی 40 سال اخیر بیشتر از خانواده‌ام با ژیمناستیک بودم.

وی اضافه کرد: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اجازه سیاسی شدن انتخابات را نمی‌دهد و اگر غیر از این بود، به بنده اعتماد نمی‌کرد و یک فرد سیاسی و خارج از خانواده ژیمناستیک را به‌عنوان سرپرست معرفی می‌کرد.

سرپرست هیأت ژیمناستیک مازندران ادامه داد: حدود 2 ماهی که به‌عنوان سرپرست معرفی شدم از 90 درصد شهرهای استان بازدید کردم، وسایل آموزشی و کمک‌آموزشی را به شهرستان‌ها قول دادم که به‌زودی به‌دست‌شان می‌رسد.

این مسؤول با بیان اینکه این رشته ورزشی دارای 6 شاخه بوده که هر شاخه برای خود نیازمند علم و تجربه است، خاطرنشان کرد: فردی که اطلاعات کافی از ژیمناستیک نداشته باشد، نمی‌تواند به‌درستی برنامه‌ریزی کند.

جوانبخت بیان کرد: خوشبختانه برای رسیدن به اهداف هیأت از تمکن مالی خوبی برخوردارم و می‌توانم حامی مالی خوبی برای ژیمناستیک باشم.

وی در پایان با ابراز امیدواری از روند رو به رشد هیأت، گفت: با حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران که همواره حامی اصلی ژیمناستیک بوده باقی‌مانده مطالبات نیز به‌زودی پرداخت می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار