عده‌ای از هواداران تیم آذرخش بندرعباس سه شنبه با حضور مقابل اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان خواستار حمایت و مشخص شدن وضعیت این تیم در مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور شدند.
کد خبر: ۲۵۲۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴ 28 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از ایرنا، در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور، وضعیت تیم آذرخش بندرعباس نماینده استان هرمزگان برای شرکت در این مسابقات مشخص نیست و در بلاتکلیفی قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در نشست با تعدادی از هواداران آذرخش گفت: این اداره کل حمایت خود را از تیم آذرخش بیش از وظیفه انجام داده است.

غلامعلی دانشور افزود:سال گذشته شش نشست با مدیرعامل و دست اندرکاران تیم آذرخش برگزار شد که در 2 نشست آن استاندارهرمزگان و معاون سیاسی استاندار حضور داشتند که مقرر شد برای حمایت مالی از سوی دارایی مبلغ یک میلیارد ریال به حساب دهیاری سرخون واریز شود و به باشگاه آذرخش اختصاص یابد.

وی بیان داشت: همچنین از سوی اتحادیه حمل و نقل استان نیز قرار شد مبلغ 500 میلیون ریال به این تیم کمک شود.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان یادآورشد: در سالجاری نیز نشستی با حضور احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و اداره کل ورزش و جوانان استان در حمایت مالی تیم آذرخش برگزار شد.

دانشور اضافه کرد: پیشنهادی هم از سوی منطقه آزادقشم به تیم آذرخش با حضور مدیرعامل این تیم انجام گرفت و مقرر شد منطقه آزاد تمامی هزینه های تیم در مسابقات را متقبل شود و تیم با نام منطقه آزاد در مسابقات لیگ برتر کشور شرکت کند که با مخالفت مدیرعامل منتفی شد.

فیروزی یکی از هواداران تیم آذرخش بندرعباس نیز در این نشست گفت: کمک هایی که به تیم آذرخش از آن نام برده شد ، عملی نشده است و باتوجه به این که مشکل اصلی تیم مالی است بیشتر بازیکنان هنوز مطالبات سال گذشته خود را دریافت نکرده اند.

اکبری از دیگر هواداران تیم آذرخش گفت: از مسئولان ورزش عاجزانه تقاضا داریم تا دیر نشده به داد تیم برسند زیرا یک ماه دیگر مسابقات لیگ برتر فوتسال آغاز می شود و هنوز وضعیت تیم برای شرکت در مسابقات معلوم نیست و اگر به همین صورت پیش رود نماینده استان با خطر کنارگذاشتن از مسابقات روبرو خواهد شد.

در پایان مقرر شد نشستی با حضور مدیرعامل آذرخش نماینده هواداران در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شود تا وضعیت تیم مشخص گردد.

مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور از هفتم مردادماه امسال با حضور 14 تیم آغاز می شود و آذرخش سرخون بندرعباس باید در هفته نخست برابر تیم میثاق تهران به میدان برود اما هنوز تکلیف تیم داری تنها نماینده هرمزگان مشخص نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار