عضو شورای شهر بندرعباس گفت: در حال پیگیری برای نامگذاری یک خیابان در شهر بندرعباس به نام شهدای محیط‌بان هستیم تا نام این حامیان صبور و بی‌ادعای محیط زیست همواره در یادها باقی بماند.
کد خبر: ۲۵۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱ 28 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، هومن رفیعی‌بندری اظهار کرد: برخی معابر و خیابان‌های شهر بندرعباس که به تازگی ایجاد و یا بازگشایی می‌شوند، قابلیت نامگذاری‌ با هویت بومی محلی را دارند.
 
وی اضافه کرد: در قالب شورای اسلامی شهر بندرعباس در حال بررسی چند نام مختلف برای معابر و خیابان‌های جدید شهر بندرعباس هستیم که نامگذاری یک خیابان مناسب به نام شهدای محیط‌بان برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هرمزی و دهقانی که جان خودشان را در راه دفاع از منابع طبیعی کشور فدا کردند، در اولویت قرار دارد.
 
نایب رئیس شورای شهر بندرعباس افزود: نامگذاری یک بلوار به نام شهدای ایرباس به یاد 290 شهید پرواز 655 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مسیر بندرعباس - دبی که در سال 1367 مورد حمله ناو آمریکایی قرار گرفت و نماد مظلومیت ملت ایران و خوی استکباری دشمنان ملت ایران بوده از دیگر برنامه‌های شورای شهر است.
 
رفیعی خاطرنشان کرد: نام کوچه‌ها و خیابان‌ها هویت‌بخش شهر بوده و این کار اقدامی در جهت بسط و گسترش فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی ملت به شمار می‌رود و شورای شهر در این زمینه پیگیر این نامگذاری‌ها خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار