نماینده ولی فقیه در استان البرز مطرح کرد
متاسفانه معاون رئیس جمهور اصرار زیادی دارد تا بانوان را به ورزشگاه‌ها ببرد. حال باید گفت که مگر بقیه مشکلات بانوان حل شده و مشکلی باقی نمانده و فقط ورزشگاه رفتن آنان مانده است.
کد خبر: ۲۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 20 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: طی ماه‌های اخیر نماینده ولی فقیه در استان البرز هشدارهای بسیاری در خصوص شدت یافتن تهاجم فرهنگی دشمنان مطرح و از عدم برخورد قاطع با مظاهر فساد و شبیخون فرهنگی دشمنان انتقاد کرده است.
از جمله آنکه آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز در یکی از خطبه‌های نماز سیاسی و عبادی جمعه شهرستان کرج به صراحت گفته بود: دشمنان از بیرون در حال توطئه علیه اصول، باورها و اعتقادات ملت ایران هستند و ما در داخل نباید شرایط را برای آنها تسهیل کنیم. کسی که مسئولیتی را قبول می‌کند نباید نسبت به انجام مسئولیت خود و وظایفی که برعهده دارد بی‌تفاوت باشد و اجازه دهد که مدیران و کارکنان مجموعه او از انجام وظایف تخطی کنند.
وی  بیان داشت: وقتی می‌خواهیم برای کارهای اسلامی و فرهنگی مثل برگزاری کلاس قرائت قرآن تبلیغ کنیم می‌بینیم تمام مراکز و جاهای تبلیغی را فروخته‌اند. به چه کسی فروخته‌اند؟ به کسانی فروخته‌اند و برای کاری فروخته‌اند که مسیر جمهوری اسلامی اصلا در آن مسیر نیست و هیچ مسئولی هم نظارت نمی‌کند. اگر مسئولی می‌گوید من از این کارها خبر ندارم بیاید آدرس این مراکز را به او بدهیم تا متوجه باشد در مجموعه او و در کارهایی که به دستگاه او ارتباط دارد چگونه عمل می‌شود.
خطیب جمعه شهرستان کرج در یکی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه به توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب برای خدشه‌ وارد کردن به دستاوردهای جمهوری اسلامی اشاره کرد و چنین توضیح داد: دشمن آرام‌ آرام توطئه شوم خود را اجرا می‌کند و ما باید مراقب آنها باشیم.
حسینی با تأکید بر اینکه 300 هزار شهید و هزاران جانباز و آزاده برای دستیابی به هدفی متعالی ایثار و از خودگذشتگی کردند، یادآور شد: دشمن به آرامی تهاجم فرهنگی را دنبال می‌کند، به همین دلیل می‌بینید که ظاهر شعارها اسلامی است، اما وقتی می‌خواهند بانکی تأسیس کنند نام شاهنشاهی می‌گذارند. کوچه و خیابان می‌سازند نام آن را براساس اسامی شاهنشاهی انتخاب می‌کنند. این ظواهر باید برچیده شود و باطن کارهای ما نیز اسلامی و انقلابی باشد.
از این دست هشدارها، در ماه‌های اخیر بارها توسط نماینده ولی فقیه در البرز مطرح شده است.
آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی‌ همدانی در جلسه شجره صالحین استان البرز بار دیگر به این موضوع اشاره کرده و با بیان اینکه مسائل فرهنگی معضلی بزرگ در جامعه امروز است، گفت: متاسفانه از بالا تا پائین به موضوع فرهنگی به جز مقام معظم رهبری و برخی دلسوزان کسی توجهی ندارد و مسئولین اصلا دغدغه فرهنگی ندارند.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه متاسفانه معاون رئیس جمهور اصرار زیادی دارد تا بانوان را به ورزشگاه‌ها ببرد، عنوان کرد: مگر بقیه مشکلات بانوان حل شده است که فقط ورزشگاه رفتن آنان مانده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار