مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به قیمت بالای زمین در هرمزگان خواستار شکستن حباب قیمت‌ها شد و گفت:عمده مشکلات حوزه مسکن مهر قشم ناشی از عدم تکمیل زیرساخت‌ است.
کد خبر: ۲۴۷۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۱ 17 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، غلامحسین شیری صبح امروز در بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی قشم با اشاره به مشکلات پیش روی مسکن مهر این شهرستان اظهار داشت: راه‌های دسترسی و شبکه فاضلاب عمده‌ترین مشکلات پروژه مسکن مهر قشم است.
 
وی در ادامه بیان داشت: نظارت بر ساخت وسازهای شهر‌های با کمتر از25 هزار نفر جمعیت به بنیاد مسکن انقاب اسلامی سپرده شده اما راه و شهرسازی به عنوان ناظر عالی بر این پروژه‌ها نظارت دارد.
 
مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به قیمت بالای زمین در استان تصریح کرد: قیمت‌های کنونی واقعی نیست و باید تلاش شود تا با شکستن حباب‌ها خدمت بزرگی برای تسهیل در خانه‌دار شدن اقشار مختلف مردم در این استان باشد.
 
شیری خواستار رفع مشکلات موجود در حوزه مسکن استان از طریق دستگاه‌های مسول شد و افزود: برای این مهم برنامه‌ریزی‌هایی ‌صورت می‌گیرد.
 
وی با اشاره به ‌خدمات انجام شده در حوزه راه ‌روستایی گفت: با وجود اینکه در بخش راه شاهد اقدامات خوبی بودیم، اما همچنان کمبود علائم ایمنی و راهنمایی به عنوان مشکل اصلی جاده‌های روستایی و شهری قشم مشهود است.
 
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان روکش مجدد آسفالت ها را نیاز ‌اصلی برخی از محورهای قشم دانست و بیان داشت: اعتبارات لازم در بخش نگهداری جاده‌های جزیره قشم  از طریق راه و شهرسازی تامین می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار