عضو هیأت رئیسه مجلس:
متاسفانه شاهد بروز رفتار غیرمسؤولانه از ناحیه برخی مدیران محلی فارس در مقاطع مختلف از جمله طی روزهای اخیر بوده‌ایم که بر دامنه نگرانی‌های مردم هرمزگان افزوده است.
کد خبر: ۲۴۶۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 16 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد آشوری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مصوبه انتزاع بخش‌هایی از غرب هرمزگان که در نتیجه یک اقدام غیرکارشناسی صورت گرفته بود، با دستور مسؤولان عالی کشور و با توجیهات منطقی که صورت گرفت، همچنان متوقف است اما اخیرا برخی مسؤولان محلی استان همجوار با مستمسک قرار دادن مصوبه متوقف شده و غیرکارشناسی و در اقدامی غیرمسؤولانه سبب بروز نگرانی دوباره در میان مردم شده‌اند که باید در برابر اقدام اشتباه خود جوابگو باشند.
 
وی افزود: در نشست‌ها و دیدارهای مختلف با مسؤولان عالی کشور و با استدلال منطقی و قوی در این خصوص و با تاکید بر اشتراکات گسترده فرهنگی مناطق مختلف هرمزگان و پیوستگی موجود در آن در طی دو سال گذشته خواستار توقف و بازنگری در این مصوبه شدیم که مسؤولان عالی دولت نیز با درک شرایط منطقه‌ای دستور توقف آن را صادر کرده بودند.
 
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: نگاه مثبت رئیس جمهور و وزیر کشور و دیگر مسؤولان عالی نظام موجب صدور دستور توقف این مصوبه غیرکارشناسی در آن زمان شد اما متاسفانه شاهد بروز رفتار غیرمسؤولانه از ناحیه برخی مدیران محلی فارس در مقاطع مختلف از جمله طی روزهای اخیر بوده‌ایم که بر دامنه نگرانی‌های مردم هرمزگان افزوده است.
 
آشوری خاطرنشان کرد: نمایندگان استان و مدیریت عالی هرمزگان و نماینده محترم ولی‌فقیه همگام و همراه با مردم در دفاع از اعتبار و هویت مردم این منطقه تلاش خواهند کرد و انسجام عمومی در این زمینه در کنار هوشیاری مردم و حفظ آرامش عمومی اهمیت فراوانی دارد که نباید از آن غافل بود.
 
نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندرخمیر در مجلس گفت: به هیچ قیمتی نباید آرامش مردم هرمزگان که در سایه نظام جمهوری اسلامی برادرانه و دوستانه در حال زندگی و دفاع از مرزهای دریایی کشورند، مختل شود و عده‌ای با سودجویی و بروز رفتارهای نامسؤولانه و التهاب آور سبب ایجاد ناراحتی و نگرانی در میان مردم شوند.
 
وی از وزیر کشور نیز خواست تا ضمن تذکر به مسؤولان استان فارس و شهرستان لامرد، مانع از تکرار چنین اقدامات تحریک‌آمیزی شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار