مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و همچنین خانه کتاب، حمایت ها از مولفان استان امسال نسبت به همسنجی سال گذشته ،افزایش می یابد.
کد خبر: ۲۴۵۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 13 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا درویش نژاد اظهار داشت: حمایت از مولفان کتاب می تواند باعث رونق بخشی به حوزه تألیف کتاب و ایجاد شور و نشاط در این قشر مهم فرهنگی شود.

وی بیان داشت: یکی از شیوه های مؤثر در حمایت از نویسندگان، خرید آثار آن ها می باشد که هر ساله این اقدام با توجه به بودجه در نظر گرفته شده توسط ارشاد هرمزگان انجام می پذیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد:در راستای حمایت از مولفان هرمزگان، پارسال 12 هزار و 167 جلد کتاب از مؤلفان استان خریداری شده است .

درویش نژاد اضافه کرد: تسریع در روند صدور مجوز چاپ کتاب ، کوتاه کردن مسیر صدور مجوز ، افزایش حمایت ها و برخی موارد دیگر از مهمترین دلایل گرایش مؤلفان هرمزگان به چاپ و انتشار کتاب است.
 
وی با اشاره به توزیع کتاب های خریداری شده بین مراکز فرهنگی ، آموزشی ، دانشگاهی ، کتابخانه ها و مدارس ، خاطرنشان کرد: کتاب های خریداری شده از مؤلفان استان بیشتر در حوزه های فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، پژوهشی ، فرهنگ عامه ، خاطرات و رمان می باشد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار