کد خبر: ۲۴۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸ 09 June 2016
مائده موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این ورزشکاران بانوی سیستان و بلوچستان در 41 هیات ورزشی از جمله کریکت، بدمینتون، والیبال، ورزش های رزمی، شنا، دو و میدانی ، آمادگی جسمانی، هندبال، تیراندازی، بسکتبال و پینگ پنگ فعالیت می کنند.
وی ادامه داد: با وجود استعداد های خوب ورزشی در میان بانوان سیستان و بلوچستان آنان در بسیاری از رشته ها از جمله ووشو، کاراته، کبدی، کریکت، تیراندازی و دو و میدانی در عرصه ملی خوش درخشیدند. 
مسئول توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین با توجه به اهمیت گسترش ورزش های همگانی در بین بانوان ویژه برنامه های مختلفی از جمله برگزاری جشنواره ها و همایش های مختلف برای عمومی کردن ورزش در دستور کار این نهاد قرار گرفته است که همه ساله با استقبال بسیار مطلوب این قشر از جامعه روبه رو می شود.
موسوی از برگزاری رقابت های ورزشی ویژه ماه مبارک رمضان برای بانوان سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: مسئولان هیات های ورزشی استان در برخی رشته ها از جمله والیبال، آمادگی جسمانی، بدمینتون و تیراندازی در حال تدارک رقابت های جام رمضان هستند.
هم اینک 40 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار