كوك به وقت ورزش - تازه هاي ورزش اصفهان/
تابناك اصفهان: كوتاه ترين اتفاقات ورزش اصفهان در يك نگاه؛ در كوك به وقت ورزش تازه هاي ورزش اصفهان را بخوانيد.
کد خبر: ۲۴۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸ 09 June 2016

تابناك اصفهان:  كوتاه ترين اتفاقات ورزش اصفهان در يك نگاه؛  در كوك به وقت ورزش تازه هاي ورزش اصفهان را بخوانيد.

آذري در ذوب آهن ماندني شد

1- در روزهای اخیر با انتشار اخباری مبنی بر جدایی سعید آذری به دلیل مشغله و ادامه تحصیل و حتی مذاکره یحیی گل‌محمدی با باشگاه تراکتورسازی که البته تکذیب شد، این سؤال در ذهن مخاطبان ایجاد شده بود بود که آیا مدیرعامل و سرمربی تیم برخلاف گفته‌های قبلی قصد جدایی از باشگاه را دارند؟

به هرحال برای تعیین تکلیف باشگاه برای فصل آینده و پایان دادن به حرف و حدیث‌ها جلسه هیئت مدیره باشگاه با حضور با حضور "سعید آذری" مدیرعامل باشگاه ، شاهرخ شهنازی، مجتبی فریدونی و ناصر اعضای هیئت مدیره ، یاسر طیب‌نیا و همچنین احمدرضا فقیهی معاون فنی باشگاه و البته یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن برگزار شد.

در پایان این جلسه سعید آذری مدیرعامل باشگاه سازوکارها و برنامه‌های جدید خود را ارائه داد که با موافقت اعضای هیئت مدیره ماندن وی در باشگاه ذوب آهن قطعی شد.

يحيي با ذوبي ها دو ساله بست!

2- به دنبال مذاکرات نهایی انجام شده در دفتر "سعید آذری" مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان، "یحیی گل‌محمدی" سرمربی موفق دو سال اخیر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، یک سال دیگر قرارداد خود را با باشگاه ذوب آهن تمدید کرد.

به این ترتیب در فصل شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران نیز، وی سکاندار تیم فوتبال ذوب آهن خواهد بود.

همبازي سابق رونالدينيهو طلايي پوش شد

3- وعده عبدالله ویسی در مورد خرید یک گلر بزرگ خارجی محقق شد و گلر سابق آتلتیکو مینیرو و همبازی سابق رونالدینهو پس از توافقات لازم به جمع سپاهانی‌ها پیوست.

لیی اولیویرا که سابقه قهرمانی و نائب قهرمانی در سری A برزیل، قهرمانی در جام باشگاه‌های آمریکای جنوبی و حضور در جام باشگاه‌های جهان با آتلتیکو مینیرو را در کارنامه خود دارد با عقد قراردادی یکساله به تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیوست.

وی در دو فصل اخیر نیز در باشگاه آکادمیکا در لیگ برتر پرتغال عضویت داشت.

معاون جوانان اداره كل ورزش و جوانان اصفهان استعفا داد

4- محمد مسعود کریمی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان چهارشنبه با انتشار نامه ای از سمت خود استعفا داد.

مسعود کریمی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از سمت خود استعفا داد متن نامه استعفا به شرح ذیل می باشد:

اللهم صل علی محمد و آله و… اجر للناس علی یدی الخیر و لاتمحقه بالمن؛ خدایا! بر محمد و آل او درود فرست و… به دست من کارهای خیر را برای مردم جاری کن و چنان کن که با منت گذاردن باطل نسازی.

صحیفه سجادیه، دعای۲۰

از اینکه به لطف خدای متعال توفیق داشتم که حدود شش سال در خدمت جوانان استان اصفهان و سه سال در سمت پاسخگو و مسئول این حوزه باشم بسیار مسرورم. هر چند آن خدمتی که حقا در شأن جوانان بود نتوانستم انجام دهم.

وظیفه میدانم از همه شما خبرنگاران و اصحاب رسانه که انصافا نسبت به مسائل جوانان حساس و پیگیر مطالبات آنان بودید، تشکر ویژه و قدر دانی نمایم.

بعد از ادغام دو سازمان و تشکیل وزارت به دلایل متعدد، سال های سخت و طاقت فرسایی داشتیم، بدون داشتن حداقل امکانات و زیر ساخت های لازم برای فعالیت اثر بخش . لذا به دلیل اینکه حس می کردم حال جوانی، در استان خوب نیست، هر چه که در توان داشتم به کار بستم تا هر چند کم اما به اندازه ذره ای هم که شده جوان احساس کند در نظام اسلامی حمایت می شود.

امیدوارم رضایت خدای متعال را فراهم کرده باشم که تحقق آن در رضایت مردم است.

باید به دولت مردان عرض کنم ،نوجوانان و جوانان آینده سازان میهن ما هستند باید کاری کنیم که جوان ما به ایرانی بودنش به مسلمان بودنش به نظام جمهوری اسلامی افتخار کند و این مسئولیت سنگینی است.

اوقات خوش آن بود که با دوست به سر رفت /باقی همه بی‌حاصلی و بی‌خبری بود.

محمد مسعود کریمی،نوزدهم خرداد ماه ۱۳۹۵


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار