کد خبر: ۲۴۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 06 June 2016


رئیس اتاق اصناف استان البرز گفت: 25تیم‌ نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در البرز فعال شد.

حمید کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان و افزایش خرید برخی از کالاهای اساسی در این ماه لذا تیم‌های نظارت و کنترل در این استان فعال شد.

رئیس اتاق اصناف استان البرز با بیان اینکه در این ماه خرید اقلامی چون، برنج، ‌روغن، خرما، نان، ‌زولبیا و بامیه و مواد لبنی بیش از گذشته خواهد شد لذا نظارت‌ها بر عرضه این کالاها نیز دوچندان می‌شود تا مشکلی ایجاد نشود.

کریمی تأکید کرد: در این راستا واحدهای عرضه کننده کالاها موظف هستند که قیمت تمامی کالاهای خود را درج کرده و دستورالعمل‌های لازم در خصوص فروش را نیز رعایت کنند.

وی افزود: گرانفروشی، کم‌فروشی و عدم صدور فاکتور برای مشتری و ... تخلف محسوب شده و با متخلف برخورد قانونی می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه برای اجرای‌ طرح‌های ویژه ماه مبارک رمضان 25 تیم نظارتی در استان البرز فعال شده است، خاطرنشان کرد: این تیم‌ها به صورت مستمر فعال بوده و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز این طرح ادامه دارد.

کریمی از مردم خواست تا برای دقیق‌تر شدن اجرای این طرح تیم‌های نظارتی را حمایت کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را به آنان بازگو کنند.

وی با اشاره به اینکه رعایت موارد بهداشتی در عرضه کالاها از مهمترین مواردی است که واحدهای صنفی باید آن را رعایت کنند افزود: زولبیا و بامیه از مهمترین کالاهایی است که باید برای عرضه آن تمامی موارد بهداشتی رعایت شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار