با پایان یافتن فصل پانزدهم لیگ برتر فوتبال بازیکنان و اعضا تیم نفت یکی پس از دیگری در حال ترک این تیم هستند.
کد خبر: ۲۴۱۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ 05 June 2016
مدیر نه تنها غیر فوتبالی، بلکه غیر ورزشی باشگاه نفت با ورود به راس این باشگاه نسبت به تیمداری ابراز بی علاقگی کرد و از همان ابتدا حرف از واگذاری تیم پرسابقه فوتبال نفت زد.

این اتفاق حالا با مزایده گذاشتن تیم لیگ برتری و تیمهای پایه در مراحل پایانی به سر می برد.

تیمی که در فصل چهاردهم لیگ برتر مدعی دو جام بود و در روز آخر نتوانست به عنوان قهرمانی برسد. نفت تهران که تنها نماینده شایسته کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا بود و در جمع هشت تیم برتر آسیا قرار گرفت.

زردپوشان تهرانی با وجود آینده مبهم و نگرفتن حق و حقوق خود طبق قراداد اما در فصل پانزدهم باز هم شایستگی خود را نشان دادند، این تیم در نهایت با قرار گرفتن در رده پنجم عملکرد مناسبی از خود به جای گذاشت.

مدیران یک تیم سالها تلاش میکنند تا جایگاهی همچون نفت بدست بیاورند اما مدیران غیر ورزشی نفت سرمایه هایی که بدست آوردند را به راحتی خوردن یک لیوان آب از دست دادند،بیرانوند و تمامی اعضای کادر فنی یعنی علی منصوریان، محمد خرمگاه،علی چینی و... از سرمایه هایی است که نفت از دست داد.

این درحالی است که بازیکنانی همچون سید جلال حسینی، وحید امیری، مهدی شیری، ارسلان مطهری و ... ساز جدایی از این تیم کوک کردند.

از دست دادن بازیکنان و کادر فنی در حالی صورت می گیرد که مدیران نفت می‌توانستند با پرداخت 50 درصد قرار داد آنها، همچنان برای تیم خود محفوظ بدارند و در صورت درخواست باشگاه ها از انتقال آنها مبلغی هم دریافت کنند.

نفت حالا چند پیشنهاد دارد و آینده ای نامعلوم، سرنوشت نفت شاید مثل تیم هایی همچون پاس ،شاهین، دارایی، کیان، پارس خودرو، بانک تجارت و ملی شود اما آنچه که مشخص است بازیکنان و کادر فنی این تیم متضرر نخواهند شد و هرکدام آنها با پیشنهادی به تیمی منتقل خواهند شد اما آنچه که مسلم است مدیران غیر فوتبالی و غیر ورزشی نفت بازنده اصلی خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار