دبیر ستاد پیگیری اقتصاد مقاومتی بسیج دانشجویی فارس از ارسال نامه‌ 17 تشکل دانشجویی دانشگاه‌های این استان به شورای تأمین فارس که خواهان رسیدگی و پیگیری مطالبات به‌حق کشاورزان شدند، خبر داد.
کد خبر: ۲۴۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ 05 June 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:علی‌اکبر دهقانی صبح امروز در جمع مسؤولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شیراز اظهار داشت: بروز مشکلات متعدد در کشت زمین‌های کشاورزی حوزه رودخانه کر نزدیک به 5 هزار خانوار آن مناطق را درگیر این مسئله کرده است.

وی با بیان اینکه این مسائل منجر به نارضایتی میدانی کشاورزان مناطق حوزه رودخانه کر شده بود، گفت: دانشجویان بسیجی حسب تکلیف انقلابی خود، پای درددل کشاورزان نشستند و بعد از برگزاری جلسات با مسؤولان ذی‌ربط از جمله شرکت آب منطقه‌ای فارس و سازمان جهاد کشاورزی این استان و برگزاری میزگرد تخصصی با حضور نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی، شرکت آب منطقه‌ای، استانداری فارس، نمایندگان کشاورزان، متخصصان امر و فعالان دانشجویی در دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز، به نتایجی از قبیل ابهامات و سؤالات، ضعف‌ها، کم‌کاری‌های مدیریتی و ساختاری و درنهایت پیشنهاد‌هایی رسیدند.

دبیر ستاد پیگیری اقتصاد مقاومتی بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه شورای تأمین این استان عالی‌ترین نهاد تصمیم‌گیر فارس در شرایط حساس بوده و وظیفه رسیدگی و بررسی مسائل مربوط به امور حساس امنیتی، سیاسی و اجتماعی این استان را بر عهده دارد، افزود: برخی از موارد مدنظر دانشجویان نیز به حیطه وظایف این شورا مربوط می‌شد که ضروری بود این موارد با اعضای شورای تأمین فارس در میان گذاشته شود.

دهقانی در ادامه بیان داشت: در همین راستا نامه‌ای توسط 17 تشکل دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس به شورای تأمین این استان ارسال‌ شده و خواهان رسیدگی و پیگیری مطالبات به‌حق کشاورزان شده‌اند که البته در حال‌ حاضر بنایی بر رسانه‌ای کردن آن نداریم.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: امیدواریم مسؤولان امر شرایط سخت و بحرانی کشاورزان را درک کرده و هرچه سریع‌تر پاسخ‌هایی مناسب به خواسته دانشجویان در مورد رسیدگی به مطالبات کشاورزان ارائه دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار