نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی انتزاع پنج روستای شهرستان پارسیان به لامرد استان فارس را کاملا غیرکارشناسی دانست.
کد خبر: ۲۴۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 05 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، احمد مرادی با طرح این سؤال که مگر چه ضرورتی وجود دارد که لامرد حتما به دریا دسترسی داشته باشد اظهار کرد: از فردا یزد هم دوست دارد به دریا متصل شود، شیراز هم همین‌طور، کرمان هم مدعی اتصال به دریا می‌شود، اگر اینطور باشد ما هم دوست داریم به مرکز متصل شویم، در حالی‌که چنین چیزی غیر ممکن است.خبرگزاری فارس: انتزاع پنج روستای پارسیان به لامرد کاملا غیرکارشناسی است
 
وی با بیان اینکه استان‌های ساحلی در سطح کشور مشخص شده هستند و دلیلی ندارد استان‌های دیگر به هر بهانه‌ای به دریا راه پیدا کنند افزود: این کار به هیچ وجه کارشناسی شده نیست و ما هم به‌عنوان نماینده مردم با آن مخالف هستیم حتی مردم پنج روستای پارسیان نیز با این طرح مخالفند و نگران این مساله هستند.
 
نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی مسؤولان استانی و شهرستانی به نیازهای مردم هرمزگان به‌خصوص روستاهای فقیرنشین شد.
 
مرادی یادآور شد: مردم پنج روستای پارسیان به آب، برق، راه، بهداشت، امکانات ورزشی و زیرساخت‌ها نیاز دارند که دولت و مسؤولان محلی باید بیشتر به آنان توجه و رسیدگی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار