کد خبر: ۲۴۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹ 03 June 2016


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: تلاش امروز دشمن جدا کردن ملت ایران از صراط مستقیم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار علی استاد حسینی ظهر امروز در مراسم افتتاح حسینیه شهدای مداح سازمان بسیج مداحان استان البرز گفت: هر کسی که در راه مقام معظم رهبری نباشد صراط مستقیمش مورد قبول نیست.

وی ادامه داد: ما بعد از سال‌ها برگزاری گرامیداشت مراسم سالگرد امام(ره) باید نام امام را گرامی بداریم.

وی تأکید کرد: دشمنان علیرغم همه اقداماتشان نتواستند ملت ما را از امام جدا کنند چون امام یعنی نفی همه طاغوت‌ها، اسراییل و آمریکا و هر که دنبال راه آنها است.

فرمانده سپاه استان البرز خاطرنشان کرد: امام یعنی صراط مستقیم، وقتی صراط مستقیم باشیم دشمنان نمی‌توانند تحمل کنند و همه توانشان را به کار می‌گیرند که ما را از مسیر صراط مستقیم جدا کنند اما نتوانستند، البته کسانی در این مملکت دارند مسیر را اشتباه می‌روند.

استاد حسینی تأکید کرد: دشمن امروز می‌خواهد شما را از اشاره رهبری باز دارد، لذا ما باید هوشیار و بصیر باشیم و در سالگرد ارتحال امام(ره) باید تجدید میثاق کنیم و راه امام را ادامه دهیم.

وی در ادامه تصریح کرد: راه امام زیر بار ظلم نرفتن است، به کسی ظلم نکردن است.

فرمانده سپاه استان البرز تأکید کرد: امروز نظام سلطه آمریکا می‌خواهد ما را زیر بار نظام سلطه خودش دربیاورد، لذا هنگامی که متوجه شد از طریق جنگ و توطئه‌های مختلف نمی‌تواند به اهداف شوم خود برسد، نفوذ در دستگاه‌های اجرایی را در رأس کارهای خود و برای رسیدن به اهدافش در نظر گرفت.

سردار استادحسینی گفت: امروز دشمن می‌خواهد به وسیله نفوذ در دستگاه‌های اجرایی و مدیران اجرایی به اهداف شومش برسد.

وی ادامه داد: این که یک مسؤول ما بگوید تابوی مذاکره با آمریکا شکست، یعنی تا حالا آمریکا تابو بوده و ما می‌خواستیم مذاکره کنیم، ‌این یعنی از خط امام پیروی نشده است.

وی تأکید کرد: همین که مدیر ما تفکرش این باشد که ما نمی‌توانیم در مقابل تفکر آمریکا بایستیم این خواسته دشمن اجرا شده است.

استادحسینی با بیان اینکه ما می‌توانیم و یکی از قدرت‌های بزرگ جهان هستیم، افزود: امروز آمریکا را زیر پای خود له می‌کنیم و تواناییش را داریم.

وی افزود: اما آدم‌های سست عنصر و افرادی که وابسته به زر و زور و تزویر و شکم‌پرست هستند، نمی‌خواهند راه نورانی امام ادامه پیدا کند.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه همه تلاش و تبلیغات دشمن در این جنگ نرم این است که ما از ارزش‌های امام و انقلاب جدا شویم، اظهار کرد: ما نباید اجازه دهیم که این ارزش‌ها فراموش شود.

وی افسران جنگ نرم و ‌افرادی که در خط مقدم هستند را مهمترین عامل برای مقابله با توطئه دشمنان عنوان کرد و بیان داشت: نفس مداح کمتر از واعظ نیست امروز ما باید با بصیرت خط امام را تبیین و تشریح کنیم.

استادحسینی افزود: امروز طلحه و زبیر دیروز را باید فراموش کنیم و به طلحه و زبیر امروز توجه کنیم تا بر ما مسلط نشوند امروز باید شمر زمان آمریکا و رژیم صهیونیستی را بشناسیم امروز آنان سد راه فی سبیل‌الله هستند.

*بصیرت افزایی در جامه مهمترین وظیفه است

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر بصیرت‌افزایی در جامعه گفت: باید مردم را از توطئه‌ها و دسایس دشمنان آگاه کنیم و با بصیرت‌افزایی در جامعه مردم را نسبت به اقدامات شوم دشمنان آگاه سازیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه مقام معظم رهبری بیش از چند سال است که گفتمانش نفوذ آمریکا است، افزود: گفتمان مقام معظم رهبری این است که راه نفوذ آمریکا باید در کشور بسته شود، از آن طرف کسانی می‌گویند که راه نفوذ آمریکا باید باز شود و این را در جامعه می‌شنویم و می‌بینیم.

استادحسینی ادامه داد: مقام معظم رهبری می‌گویند دشمن سرسخت ما آمریکا و رژیم صهیونیستی است، اما برخی می‌گویند نه آقای اوباما آقای متمدنی است و می‌شود با آنها راه آمد!

*راه امام مبارزه با صهیونیسم است

وی با اشاره به اینکه راه امام(ره) راه مبارزه با صهیونیسم است، خاطرنشان کرد: عده‌ای می‌گویند که سازش کنیم؛ ما الان باید شکم مردم را بچرخانیم چه کار داریم به عزت!

فرمانده سپاه استان البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه بصیرت‌افزایی وظیفه ماست،‌ خاطرنشان کرد: امروز باید گفتمان رهبری را رایج کنیم که صراط مستقیم است،‌ صراط مستقیم راه امام(ره) و مقام معظم رهبری است که هدف اسلام ناب نیز همین است اگر غیر این باشد، گمراهی و کجی است.

وی تصریح کرد: آنهایی که در مقابل رهبری می‌ایستند و اطاعت‌پذیری نمی‌کنند آنها مشرکین این عرصه هستند، طلحه و زبیر این عصر هستند که تعدادشان اندک است اما بوق و کرنش بسیاری دارند.

فرمانده سپاه استان البرز در ادامه افزود: مردم عصر ما مردمی هستند که پای رهبری ایستاده‌اند و با گذشته 37 سال از عمر انقلاب و علیرغم همه توطئه‌ها انقلاب پابرجا است، منتهی دشمن دست‌بردار نیست و تمام تلاش خود را می‌کند و اولین تلاشش این است که روحیه مبارزه با ظلم را از ما بگیرد.

استادحسینی با تأکید بر اینکه برخی می‌خواهند دشمن را دوست معرفی کنند،‌ گفت: یعنی آمریکای جنایتکار را دوست معرفی کنند و اگر کسی مقابل آمریکا ایستاد، بگویند این افراد افرادی تندرو هستند و می‌خواهند جلوی پیشرفت ما را بگیرند.

وی در ادامه با طرح این سؤال که آیا پیشرفت ما با رابطه و مذاکره با آمریکا رخ می‌دهد، گفت: البته که نه؛ این همه لبخند زدیم، اگر همه چیز داشته باشیم همه آنها را می‌گیرند،‌ ‌آمریکایی‌ها ذلت ما را می‌خواهند پیشرفت ما را نمی‌خواهند.

فرمانده سپاه استان البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به شهید حسن تهرانی‌مقدم خاطرنشان کرد: وی با تحقیق و بررسی توانست ما را به پیشرفت برساند.

سردار استادحسینی با اشاره به اینکه ما امروز قدرت برتر در خاورمیانه و جزء چهار قدرت برتر دنیا در زمینه موشکی هستیم، افزود: تهرانی‌مقدم می‌گوید در روی قبر من بنویسید کسی که می‌خواست اسرائیل نابود شود؛ این پیشرفت می‌آورد نه سازش و لبخند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به مسائل برجام اشاره کرد و بیان داشت: امروز تنها اسمی از برجام هست، با گفتار درمانی فقط می‌خواهند این مسأله را نگه دارند.

سردار استادحسینی گفت: امروز آمریکایی‌ها سنگ‌اندازی می‌کنند و نمی‌گذارند برجام به جایی برسد.

این مسؤول در ادامه با اشاره به بخشی از سخنان امام راحل درباره آمریکا گفت: ایشان معتقد بودند که اگر یکه و تنها نیز باشند خواب راحت را از چشم این جهان‌خواران خواهند گرفت لذا هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید؛ ‌آمریکا مظهر جنایت و خیانت است و هیچ رابطه‌ای دوستی بین ما و آمریکا نخواهد بود.

سردار استادحسینی گفت: امروز کسانی که می‌گویند ما باید رابطه با آمریکا داشته باشیم آنان به دروغ می‌گویند که ما در خط امام هستیم، آقا می‌فرمایند هیچ اعتمادی به آمریکایی‌ها نیست. ما چندین بار آمریکایی‌ها را آزمودیم، آنان امروز دستانشان به خون مستضعفان و مسلمانان جهان آغشته است.

وی با اشاره به اینکه پنج سال است که دارند خون مسلمانان را در سوریه و عراق می‌ریزند، خاطرنشان کرد: سرنخ همه این حرام‌زاده‌های داعشی دست آمریکا است.

فرمانده سپاه استان البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمن از روش‌های مختلف در نظر دارد تا به اهداف خود برسد، گفت: مداحان باید ذهن و فکر جوانان را به سمت بصیرت‌افزایی سوق دهند و این مهمترین وظیفه مداحان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار