کد خبر: ۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹ 02 February 2015

یک هزارو357 دانش آموز ناحیه دو کرج دردومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور درمحافل انس با قران با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
در این محافل انس با قران که درامامزاده حسن (ع) و مدارس ناحیه دو کرج برگزارشد، قاریان برتر استانی به تلاوت آیاتی ازکلام الله مجید در باب وحدت و ظلم ستیزی پرداختند.
شماری از دانش آموزان هنرمند در بخش تواشیح نیزبه زیارت نامه خوانی امام حسن مجتبی (ع) در جوار حرم مطهر امامزاده حسن (ع) پرداخته و سخنرانان مدارس نیز برانس هرچه بیشتر با قرآن به عنوان محوری ترین راه هدایت بشر، تاکید کردند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه دوکرج دربرنامه ویژه این محافل انس با قرآن در امامزاده حسن (ع) کرج گفت: روزهای دوشنبه محافل انس با قران کرج بصورت متمرکز در جوار بارگاه مقدس امامزاده حسن (ع) کرج برگزار می شود.
به گزارش ايرنا فرهاد منظوری افزود: نظام اسلامی با محوریت مسایل دینی شکل گرفت و ایام الله دهه مبارک فجر فرصتی مغتنم برای انتقال ارزش های انقلاب اسلامی به نسل سوم و چهارم است.
وی با بیان اینکه نسل امروز با اگاهی بیشتری وارد عرصه علمی شده است و تلاش دشمنان نیز با توجه به این امر برای ضربه به نظام پیچیده تر شده ،ادامه داد: جایگاه والای قرآن و نقشی که مبانی دینی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته باید بیش از پیش برای جوانان تبیین شود.
این مسوول تاسی از قرآن را الگویی مناسب برای قرار گرفتن در مسیر شهدا و حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار