رییس شورای شهر اردبیل گفت: همچنان از تیم فوتبال شهردرای اردبیل حمایت می کنیم اما اگر از بخش خصوصی اسپانسر توانمندی متقاضی باشد تیم را واگذار می کنیم و برای دو سال نیز از آن حمایت مالی می کنیم .
کد خبر: ۲۴۰۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 03 June 2016

زکی الله خوشبخت روز جمعه در جلسه هم اندیشی فوتبال اردبیل افزود: اگر در بخش خصوصی بنگاههای با توان مالی خوبی باشند شهرداری و شورای شهر تیم فوتبال خود را نه تنها واگذار می کنند بلکه در سال اول 10 میلیارد ریال و در سال دوم نیز پنج میلیارد ریال لرای تقویت تیم کمک مالی می کنند.
وی بیان کرد: بی شک تا زمانی که اطمینان و ضمانت مناسب نباشد تیم را واگذار نکرده و همچنان تیم فوتبال شهرداری اردبیل فعالیت خواهد کرد.
وی با بیان اینکه تیم داری با ماموریت شهرداری چندان سنخیتی ندارد گفت: با این وجود به خاطر احترام به مردم و جوانان از فعالیت ورزشی بویژه در زمینه فوتبال حمایت می کنیم .
خوشبخت با بیان اینکه تیم فوتبال شهرداری موجب تحرک و نشاط خوب در بین جوانان شده و تماشاگران دیگر با استادیوم قهر نیستند گفت: تنها با تزریق مالی مشکل فوتبال حل نمی شود بلکه برای این مهم نیاز به اتاق فکراست.
صمد نوتاش رییس هیات فوتبال اردبیل نیز در این نشست گفت: در فوتبال باید گام به گام پیش رفت و استان های دیگر با همدلی و هماهنگی به موفقیت های خوبی در فوتبال خود دست یافته اند.
وی بیان کرد: فوتبال امروز علم ، مدیریت ، سیاست می خواهد و این ظرفیت را دارد که نشاط اجتماعی بزرگی را خلق کند.
او بیان کرد: هم اکنون 100 تیم فوتبال در استان بدون اسپانسر در حال فعالیت می باشند که 20 تیم از آنها در لیگ ها و مسابقات مختلف کشوری حضور دارند.
در این نشست دو نماینده اردبیل در مجلس و کارشناسان نیز حضور داشتند .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار