شهردار بندرعباس به منظور معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این شهر از شهردار و هیئتی از تجار شهر بوسان کرده‌جنوبی با ارسال دعوت نامه رسمی، خواستار برقراری ارتباط دو سویه بین این دو شهر شد.
کد خبر: ۲۳۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ 30 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، عباس امینی‌زاده در این ارتباط گفت: شهر بوسان یکی از شهرهای بزرگ کره جنوبی است که بعد از سئول(پایتخت کرده جنوبی)، بیشترین جمعیت را دارد.
 
وی با اشاره به اینکه بندرعباس می‌تواند ارتباط خوب تجاری و اقتصادی با این شهر داشته باشد، افزود: پس از ارسال دعوت‌نامه رسمی شهرداری بندرعباس به شهرداری این شهر، شهردار و جمعی از مدیران شهری بوسان به همراه معتمدین و تجار و فعالین اقتصادی این شهر در بندرعباس حاضر شده‌اند.
 
شهردار بندرعباس با اظهار اینکه دیداری به منظور شناخت متقابل از دو شهر در سطح شهرداران بندرعباس و بوسان برگزار خواهد شد، بیان کرد: فرصت ایجاد شده می‌تواند موجب ترقی شهر بندرعباس شود و زمینه انجام مراودات خوبی باشد.
 
امینی‌زاده با اشاره به وجه اشتراک بندری بودن بندرعباس و بوسان، گفت: این ویژگی موجب برقراری ارتباطات نزدیک و دو سویه بین طرف ایرانی و کره‌ای می‌شود.
 
در حاشیه این دیدار تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بندرعباس و بوسان در زمینه‌های اقتصادی، تجاری، آموزشی، فنی و شهرسازی و غیره منعقد می‌شود.
 
شهردار بوسان و هیئت همراه شب گذشته در بدو ورود مورد استقبال معاون حمل و نقل و ترافیک و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بندرعباس قرار گرفت.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار