تابناک: به مناسبت ایام مبارک ولادت حضرت زهرا(س)، فعالان قرآنی شهرستان و همسرانشان تجلیل شدند.
کد خبر: ۲۳۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ 16 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از تسنیم، شامگاه چهارشنبه در مراسمی به همت موسسه روضه‌القرآن شهرستان و همکاری اداره تبلیغات اسلامی، شهرداری و شورای شهر گلپایگان تعدادی از بانوان حافظ کل قرآن کریم و همسران آنها که شرایط را برای فعالیت قرآنی بانوان فراهم کرده‌اند، تجلیل شدند.

در این مراسم که در سالن همایش‌های کتابخانه آیت‌الله محمدی گلپایگانی برگزار شد، از 5 تن از نوجوانان حافظ کلام وحی و تعدادی از بانوان حافظ جزءهای قرآن کریم نیز تقدیر به عمل آمد.

مدیر موسسه روضه‌القرآن گلپایگان نیز در این همایش با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های این موسسه اظهار داشت: این موسسه تیرماه 88 به همت خواهران فعال قرآنی آغاز به کار کرد و در این مدت 10 هزار نفر دوره آموزشی در این موسسه برگزار شده است.

اعظم شاه‌محمدی افزود: این موسسه دارای مجوز سطح یک کشوری است و تاکنون دوره‌هایی مانند روخوانی، حفظ، صوت و لحن، تجوید، فرهنگ مهدویت و نهج‌البلاغه و همچنین برای خردسالان برگزار کرده است.

وی با اشاره به حضور 40 نفر از حافظان فعال قرآنی در این موسسه بیان کرد: در این موسسه تاکنون مربیان بسیاری به حد نیاز این موسسه و سایر مراکز شهرستان تربیت شده و مدرک تخصصی حافظان قران را دریافت کرده‌اند.

مدیر موسسه روضه‌القرآن گلپایگان با تقدیر از همکاری شهرداری و شورای شهر و تاکید بر همکاری مسئولان گفت: این موسسه در نظر دارد با همکاری موسسه تدبر در قرآن قم دوره‌های تدبر را هم در شهرستان برگزار کنند ضمن اینکه آمادگی برگزاری این دوره‌ها را در حوزه برادران را هم دارند.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام صفرزاده مدیر موسسه تدبر در قرآن قم هم به تشریح اهمیت حضور قرآن در زندگی و توجه به دستورات الهی کلام وحی پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار