امام جمعه بندرعباس گفت: نمایندگان مجلس دهم که از ابتدای هفته آینده کار خود را آغاز می‌کنند، کمر به خدمت مردم ببندند و مهار رکود و ایجاد اشتغال را اولویت خود قرار دهند.
کد خبر: ۲۳۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 27 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به آغاز به کار مجلس خبرگان رهبری در هفته‌ای که گذشت و آغاز به کار مجلس دهم در هفته آینده اظهار داشت: نمایندگان اولویت اول و آخر خودشان را خدمت به مردم قرار دهند و کاری کنند که مشکلات اقتصادی از برابر مردم برداشته شود.
 
وی افزود: مجلس خبرگان جایگاه مهم و تاثیرگذاری در کشور دارد و نباید از اهمیت و جایگاه آن در کشور غافل بود، بلکه مردم بدانند که خبرگان یکی از سنگرهای مهمی است که دشمن چشم به آن دوخته بود، اما نصرت الهی برای ملت ایران رقم خورد.
 
امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: مجلس دهم همزمان با روز مجلس در کشور بازگشایی می‌شود و منتخبان مردم کار خود را به عنوان نمایندگان ملت ایران آغاز می‌کنند، مهم‌ترین کار مجلس دهم باید کمک به دولت و تصویت قوانینی برای مهار مشکلات اقتصادی مردم باشد.
 
نعیم‌آبادی با اشاره به نقش مجلس در کشورمان در تصویب قوانین و نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون، بیان داشت: فرصت بزرگی از سوی مردم برای خدمت در اختیار نمایندگان ملت قرار دارد و نمایندگان صداقت در عمل را در سرلوحه کار خود قرار دهند.
 
وی همچنین بر ضرورت تعامل و همفکری و همدلی نمایندگان استان برای دفاع از حقوق مردم استان تاکید کرد.
 
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از اظهارات خود از جوانان خواست تا مراقب آفت‌های زندگی امروز باشند و از گرایش به اعتیاد و دخانیات خودداری کنند که بزرگ‌ترین آسیب را به زندگی انسان، آینده‌شان و خانواده‌شان وارد می‌آورد.
 
وی گفت: اعتیاد توطئه دشمنان این ملت برای آلوده کردن نسل پرتوان جامعه ماست تا نسلی خموده و گرفتار داشته باشیم و این در حالی است که با اندک هوشیاری و دقت خانواده‌ها می‌توان جلوی این مشکلات و گرفتاری‌ها را گرفت.
 
آیت‌الله نعیم‌آبادی همچنین از همه مسؤولان خواست تا دست به دست هم داده و مشکلات جوانان را بخصوص در مسئله ازدواج و اشتغال حل کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار