مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت: ذخایر خونی هرمزگان در ماه مبارک رمضان با کمبود مواجه می‌شود.
کد خبر: ۲۳۴۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 24 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، ایمان زارعی اظهار کرد: افزایش مراجعه مردم به پایگاه‌های انتقال خون هرمزگان و اهدای خون در روزهای قبل از ماه مبارک رمضان برای جلوگیری از کاهش ذخایر خونی در این ماه مبارک ضروری است.
 
وی افزود: میزان ذخایر خونی به دلیل کاهش میزان اهدای خون در ماه مبارک رمضان کاهش می‌یابد، بنابراین از مردم تقاضا داریم تا با مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون نسبت به اهدای خون اقدام کنند.
 
مدیرکل انتقال خون هرمزگان از نیاز به اهدای خون همه گروه‌های خونی برای تأمین خون بیماران نیازمند در استان خبر داد و افزود: کاهش مراجعه مردم به پایگاه‌های انتقال خون در ماه مبارک رمضان به علت روزه‌داری سبب می‌شود قبل از شروع ماه مبارک رمضان ذخایر خونی استان را برای مصرف مراکز بیماران خاص و بیمارستان‌ها افزایش دهیم و به همین دلیل از شهروندان نیکوکار درخواست داریم که در این ایام به اهدای خون توجه بیشتری داشته باشند.
 
زارعی گفت: در صورت مراجعه مردم و اهدای خون قبل از شروع ماه مبارک و ادامه آن در ایام رمضان از کاهش ذخایر خونی و فرآورده‌های آن جلوگیری می‌شود و به راحتی نیاز بیماران به خون و فرآورده‌های خونی تأمین خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار