رئیس هیئت سوارکاری استان فارس از برگزاری جشنواره کشوری «زیبایی اسبان اصیل فارس درشوری» با حضور رئیس فدراسیون سوارکاری کشور خبر داد و گفت: این جشنواره ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت‌ماه در دالین سپیدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵ 15 April 2015

به گزارش تابناک فارس و نقل از تسنیم،شاپور طفیونی اظهار داشت: جشنواره کشوری «زیبایی اسبان اصیل فارس درشوری» با حضور رئیس فدراسیون سوارکاری کشور 25 و 26 اردیبهشت‌ماه در سالن سرپوشیده دالین سپیدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام اسبان اصیل استان فارس که در سراسر کشور پراکنده هستند در این مسابقات شرکت می‌کنند افزود: همزمان با برگزاری این جشنواره پیست کورس یا اسب‌دوانی استان فارس نیز به متراژ 15 هکتار در اراضی دهکده المپیک با حضور رئیس فدراسیون سوارکاری کلنگ زنی می‌شود.

رئیس هیئت سوارکاری استان فارس از اعزام مجتبی پور شمس قهرمان رده بزرگسال استان فارس به‌عنوان نماینده استان در مسابقات آسیایی کره جنوبی خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات 4 اردیبهشت‌ماه در سئول کره جنوبی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری نخستین دوره مسابقات پرش با اسب استان فارس در روز جمعه 28 فروردین در باشگاه سوارکاری محمدی زرقان خبر داد و افزود: این مسابقات در رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان برگزار می‌شود.

طفیونی عنوان کرد: همزمان با برگزاری مسابقات پرش با اسب نخستین دوره مسابقات استقامت استان نیز در باشگاه سوارکاری بهارستان دالین سپیدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به وجود 35 باشگاه سوارکاری در استان فارس گفت: از این تعداد 12 باشگاه در شهر شیراز واقع شده است و افراد زیادی نیز متقاضی گرفتن مجوز تأسیس باشگاه سوارکاری هستند.


برچسب ها: سپیدان ، اسب سواری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار