کد خبر: ۲۳۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ 17 May 2016

سردار حسین رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: طی درگیری شبانه پلیس با قاچاقچیان مسلح در شهرستان‌های ایرانشهر و سراوان یک تن و 215 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد همچنین یک قاچاقچی نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی ایرانشهر با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از اهداف قاچاقچیان برای جابه‌جایی مسلحانه مقادیری مواد مخدر از شهرستان سرباز به ایرانشهر با یک دستگاه خودروی نیسان با خبر شدند.

این مسؤول ادامه داد: گروهی از نیروهای انتظامی به منظور شناسایی خودروی قاچاقچیان مسلح به جاده سرباز ـ ایرانشهر اعزام و شب گذشته در محدوده پل چمنی خودروی نیسان حامل موادمخدر را شناسایی کردند که راننده خودرو بدون توجه به ایست پلیس ضمن فرار اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد.

وی گفت پس از تعقیب و گریز و درگیری ماموران با سوداگران مرگ، قاچاقچیان مسلح با رها کردن خودرو و استفاده از تاریکی شب در نخلستان‎ها متواری شدند.

سردار رحیمی ادامه داد: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو 80 بسته حاوی 811 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

وی از درگیری مسلحانه دیگری با قاچاقچیان مرگ در استان خبر داد و افزود: ماموران انتظامی سراوان نیز در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ ضمن دستگیری یک قاچاقچی، 404 کیلوگرم تریاک را کشف و یک دستگاه تویوتا را نیز توقیف کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار