منتخب مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری و تعامل دوجانبه مسؤولان و مردم موجب رفع مشکلات و رضایتمندی مردم خواهد شد.
کد خبر: ۲۳۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 15 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، احمد مرادی صبح امروز با حضور در شرکت توزیع برق استان اظهار کرد: در کنار هم بودن موجب رفع مشکلات مردم خواهد شد و باید به دور از هر گونه اختلاف سلیقه‌ صادقانه در خدمت به مردم تلاش کنیم.
 
وی تاکید کرد: بنا داریم که با مشورت و مشارکت مدیران استان سنگ بنای خدمتی صادقانه را طی چهار سال بنا نهیم و برای گرفتن حق مردم این دیار از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
 
منتخب مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم هرمزگان نجیب‌ترین و کم‌توقع‌ترین مردم هستند که باید روحیه مطالبه‌گری را در آنها زنده کرده تا بتوانند برای احقاق حقشان حرف بزنند و از مدیران پاسخ بخواهند؛ امروز زمان مطالبه‌گری و پاسخگویی است.
 
مرادی ادامه داد: حضور ما در ادارات برای هماهنگی بیشتر و رفع مشکلات مردم خواهد بود و مدیران دستگاه‌های دولتی باید در خدمت کردن به مردم شتاب بیشتری به کارها بدهند.
 
وی گفت: مدیران مجموعه شرکت توزیع برق قطعاً نقش مهمی در جلب رضایت شهروندان دارند و از آنها می‌خواهیم که در انعکاس مشکلات مجموعه و رساندن صدای مردم به گوش نمایندگان تلاش کنند.
 
مشکلات ارتباطی و مخابراتی مردم هرمزگان برطرف شود
 
منتخب مردم بندرعباس در مجلس دهم گفت: مشکلات ارتباطی و مخابراتی مردم هرمزگان باید برطرف شود.
 
احمد مرادی ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات هرمزگان و معاونان این شرکت اظهار کرد: امروز مردم هرمزگان بیش از هر زمان دیگری مطالبه‌گر بوده و می‌خواهند که انتظاراتشان در چارچوب قانون رفع و رجوع شود.
 
وی افزود: این هنر و خلاقیت ماست که بتوانیم به توقعات مردم پاسخگو بوده و به قانون نیز پایبند باشیم و مشکلات مردم استان را حل کنیم.
 
منتخب مردم بندرعباس در مجلس دهم اضافه کرد: امیدواریم با پیگیری‌های مدیران دلسوز و متعهد که در مجموعه وجود دارند مشکلات ارتباطی و مخابراتی در استان برطرف شود، قطعاً مدیران و مسؤولان ارشد استان با تلاش مضاعف و پشتکار مثال‌زدنی و همکاری به افق دلخواه و چشم‌انداز زیبایی خواهند رسید.
 
مرادی ادامه داد: مشکلات زیادی در استان وجود دارد امیدواریم با همفکری و مشاوره‌هایی که مدیران و دلسوزان استان خواهند داشت بتوانیم طی چهار سال آینده این معضلات را یکی بعد از دیگری رفع کرده و به وعده‌های خود جامه عمل بپوشانیم.
 
وی در پایان گفت: مسؤولیت مهمی در قبال فرزندان این مرز و بوم داریم و باید برای آینده هرمزگان فکر کنیم و با تلاش مضاعف شرایط را بهبود بخشیم، قطعاً مشکلات را به عنوان اولویت در چهار سال پیش‌رو دنبال خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار