منتخب مردم بندرعباس، قشم و حاجی آباد در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: مدیریت دوگانه در قشم مشکلات زیادی برای ساکنان این شهرستان به وجود آورده است که به زودی اقداماتی برای رفع آن در دستور کار نمایندگان هرمزگان قرار می گیرد.
کد خبر: ۲۲۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ 15 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین هاشمی تختی مشکل تامین آب آشامیدنی را از دیگر مشکلات این شهرستان برشمرد و اضافه کرد: در ماه های اخیر افزایش قیمت آب آشامیدنی و نبود دسترسی بسیاری از روستاهای این جزیره به آب لوله کشی، باعث شده است که ساکنان قشم برای تهیه آب مورد نیاز خود با مشکل مواجه شوند.

وی ابراز امیدواری کرد که با تعامل سازمان منطقه آزاد قشم برنامه هایی در جهت رفع مشکل دسترسی به آب آشامیدنی با قیمت تمام شده معقول و مطابق با شرایط زندگی مردم جزیره، اندیشیده و اجرایی شود.

هاشمی تختی با تاکید بر استفاده از ظرفیت ها و توانایی های نخبگان و جامعه دانشگاهیان قشم، افزود: حضور و کمک به نقش آفرینی ظرفیت های این بخش می تواند مسئولان را در رسیدن به اهداف سند چشم انداز بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب یاری کند.

وی با تاکید بر همدلی بین اقشار مختلف جامعه گفت: امیدوارم مسئولان هرمزگان و منطقه آزاد قشم در کنار جامعه دانشگاهی و دیگر قشرهای جامعه، با همدلی در جهت ساختن قشمی آباد برای همگان گام بردارند.

شهرستان قشم شامل جزایر هرمز، هنگام، لارک و قشم با یکهزار و 725 کیلومتر مربع مساحت و حدود 120 هزار نفر جمعیت در فاصله 20 کیلومتری بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار