نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت:آموختن زبان انگلیسی در حد ضرورت اشکال ندارد اما جایی برای تفاخر ندارد.
کد خبر: ۲۲۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲ 13 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس افزود:برخی چنان با افتخار انگلیسی صحبت می کنند که گویی یک زبان بهشتی است و این در حالیست که زبان دینی ما عربی و زبان مادری و سرزمینی ایرانیان فارسی است.

وی ادامه داد : قدرت های استکباری از دو روش بزرگ کردن خود و تحقیر ملت های دیگر سود می جویند و در طول تاریخ این روش را به کار بسته اند.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: مسخره کردن و کوچک شمردن زبان ، فرهنگ و آداب و رسوم ملت ها بخشی از این عملکرد استکباری است.

به گفته آیت الله نعیم آبادی جریان استکباری همیشه در تاریخ وجود داشته و تنها نام مستکبران در هر دوره ای عوض می شود که نگاه جریان شناسانه به قرآن ،ماهیت این جریان را روشن می کند.
 
امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به کشیده شدن تجمع ها و برخی اعتراض ها به نماز جمعه اظهار نارضایتی کرد و گفت :فضای نمازجمعه نباید به عرصه این گونه فعالیت ها تبدیل شود.

آیت الله نعیم آبادی همچنین هرگونه نسبت خانوادگی بین خود و مالک کارخانه آلومینیوم هرمزگان را تکذیب کرد و یادآور شد: برخی عامدانه این گونه شایعه ها را منتشر می کنند و این درحالیست که تنها خریدار بخشی از زمین مصلای در حال ساخت بندرعباس است و هیچ ارتباط دیگری وجود ندارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار