جلب مشارکت های داوطلبانه و آگاهانه شهروندان در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران محقق می شود.
کد خبر: ۲۲۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ 09 May 2016
این ستاد در بیست و نهمین  نمایشگاه بین المللی با هدف ارتقاء سطح فرهنگ و دانش محیط زیستی و افزایش مشارکت های داوطلبانه به اجرای برنامه های متنوع و آموزنده می پردازد.

مهندس رعنا نورزوی مدیر اداره توانمند سازی و مشارکت های محیط زیستی ستاد محیط زیست با اشاره به اینکه اجرای فعالیت های آموزشی و اطلاع رسانی در نمایشگاه بر دو محور انسانی و محیطی دسته بندی شده است، اظهار داشت: فعالیت های انسانی شامل تئاتر کودک و بزرگسال و فعالیت های محیطی شامل : دکورسازی مفهومی غرفه، حرکت نمادها و انتشار علایم و پیام ها است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تحقق شعار شهر تازه در گروه مشارکت و همکاری آگاهانه، مشتاقانه و مستمر همه  شهروندان و مسئولین میسر می شود، گفت : با توجه به طیف بسیار متنوع مخاطبین نمایشگاه کتاب نمایش ها در دو دسته کودک و بزرگسال تقسیم شده است که در نمایش کودکان و بزرگسالان ابزار نمایش ، و نحوه اجرا به گونه ایی طراحی شده که به صورت روان مفاهیم محیط زیستی به مخاطبین منتقل شود.

نوروزی در ادامه گفت نمایش های طراحی شده با مفاهیم تنوع زیستی و طبیعت غنی، آب سالم ، استفاده از انرژی های پاک، کاهش  تولید پسماند و هوای پاک جهت تحقق  شعار شهر تازه اجرا می شود.

نوروزی در پایان ضمن دعوت از علاقمندان حوزه کتاب از همه شهروندان و هموطنان عزیز جهت بازدید از غرفه ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران واقع در سالن 112 نمایشگاه کتاب دعوت به عمل آورد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار