تابناک کهگیلویه و بویراحمد:
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چرام گفت:از ابتدای سال گذشته تاکنون 236 مورد تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت و دیگر اقشار نیازمند در شهرستان پرداخت شده است.
کد خبر: ۲۲۶۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 08 May 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، جلسه کمیته اشتغال شهرستان چرام با حضور فرماندار، امام جمعه، جمعی از مسئولین ادارات و روسای بانکهای عامل در سالن اجتماعات شبکه بهداشت این شهرستان برگزار شد.
علی حسن مظاهری در این جلسه از توانمندسازی مددجویان به عنوان یکی از رسالتهای اساسی کمیته امداد نام برد و گفت: 29 میلیارد و 710 میلیون ریال تسهیلات پرداختی به مددجویان پرداخت شد که در این زمینه 156 مورد تسهیلات با اعتبار 23 میلیارد و 370 میلیون ریال آن از محل اعتبارات بانکها پرداخت شده است.
مظاهری با اشاره به اینکه بیشترین تسهیلات پرداختی مربوط به بانکهای ملی و مهر ایران شهرستان بوده، خواهان همکاری لازم بانکهای عامل شهرستان درخصوص پیگیری امورات مربوط به اشتغال مددجویان شد.
وی آموزش مددجویان تحت حمایت را از دیگر برنامه های کمیته امداد در زمینه اشتغال عنوان کرد و گفت: در این زمینه از ابتدای سال گذشته تاکنون 543 نفر در رشته های خیاطی، زنبورداری، گلیم بافی و سایر موارد آموزش های لازم را فراگرفته اند.
مظاهری با بیان اینکه اعتبار هزینه شده در این مورد 394 میلیون و 504 هزار ریال است، اظهار کرد: یکی از اصول مهم در پایداری طرح های اشتغال، نظارت بر حسن اجرای آنها و ارائه مشاوره های شغلي توسط ناظرين فني كميته امداد است.
توانمندسازی مددجویان یکی از رسالتهای اساسی کمیته امداد
امام جمعه چرام در این مراسم، نیت خیر مسئولین کمیته امداد و مدیران بانکها را در رفع مشکلات و نیازهای مددجویان قابل تقدیر دانسته و افزود : پرداخت وامهای قرض الحسنه جهت ایجاد اشتغال جلوی بسیاری از ناهنجاریها و فسادها را در جامعه می گیرد.
حجت الاسلام جعفر طزری بر نظارت طرحها توسط کارشناسان، راهنمایی مستمر دریافت کنندگان وام های اشتغال و ارائه کمکهای فکری به نیازمندان در کنار کمکهای مالی تأکید نمود.
در ادامه این مراسم فتاح پور فرماندار شهرستان از مدیران وروسای بانکها خواست که در سال جاری همچون گذشته در پرداخت تسهیلات به نیازمندان ومددجویان همکاری وتعامل بیشتری داشته باشند.
در پایان این مراسم از روسای بانکهای عاملی که بیشترین همکاری را در زمینه ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان و افراد نیازمند شهرستان داشتند، تقدیر و تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار