مسابقات دو و میدانی آغاز فصل قهرمانی کشور
دو و میدانی‌کار مطرح استان قم در آخرین روز مسابقات دو و میدانی آغاز فصل قهرمانی کشور موفق به کسب نشان برنز رشته پرش طول شد.
کد خبر: ۲۲۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷ 04 May 2016
به گزارش تابناک قم، تیمی که متشکل از هفت دو و میدانی‌کار آماده و مدعی به نمایندگی از هیأت دو و میدانی‌ استان قم به رقابت‌های دو و میدانی آغاز فصل قهرمانی مردان کشور اعزام شده بود، با درخشش در مواد و رشته‌های مختلف موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ شد.

در ترکیب این تیم چند چهره مطرح دو و میدانی‌ ایران به عنوان دارندگان مدال‌های رنگارنگ طلا، نقره و برنز موادی همچون پرش طول، پرش‌ سه‌گام، 400 متر، 400 متر با مانع، پرتاب وزنه و چند رشته دیگر حضور داشتند و مجموعا یکی از موفق‌ترین دوران حضور تیم قم در این رقابت‌ها را رقم زدند.

در روز نخست پیکارهای آغاز فصل دو و میدانی‌ قهرمانی کشور تیم قم به سه مدال و یک سهمیه رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا دست یافت و در روز دوم نیز دو مدال دیگر کسب کرد که یکی از این مدال‌ها حاصل تلاش میلاد دریساوی در پرش طول مسابقات بود.

میلاد دریساوی که در روز نخست مسابقات توانسته بود مقام قهرمانی و نشان طلای رشته پرش سه‌گام را کسب کند، در روز دوم با پرشی به طول هفت متر و 60 سانتیمتر موفق به کسب سکوی سوم و گرفت مدال با ارزش برنز پیکارهای رشته پرش طول مسابقات دو و میدانی آغاز فصل قهرمانی کشور شد.

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون دو و میدانی‌ کشورمان، رقابت‌های دو و میدانی آغاز فصل قهرمانی ایران به میزبانی هیأت دو و میدانی استان فارس در شهر شیراز برگزار شد و مجموعه ورزشی حافظیه این شهر پذیرای چهره‌های صاحب نام و مطرح کشورمان در بیش از 20 رشته متنوع بود.

مدال برنز رقابت‌های رشته پرش طول در دومین روز مسابقات دو و میدانی آغاز فصل قهرمانی کشور در حالی نصیب نماینده شایسته دو و میدانی قم شد که این چهره ارزشمند در روز نخست در رقابت‌های رشته پرش سه‌گام بالاتر از دیگر رقبای خود قهرمان ایران شده بود.

ستاره دو و میدانی قم در تلاش برای کسب مقام قهرمانی و نشان طلای رقابت‌های رشته پرش سه‌گام رکوردی به میزان 16 متر و هشت سانتیمتر را به ثبت رساند تا بالاتر از دیگر رقبا عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کند، ضمن اینکه از پرش طول نیز برنز گرفت تا همچون تمام ادوار چند سال اخیر رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور از هر دو رشته پرش طول و پرش سه‌گام به صورت همزمان صاحب مدال شود.

در رشته پرش سه‌گام بعد از نماینده شایسته هیات دو و میدانی استان قم که همچنان در پرش سه‌گام بی‌رقیب است، وحید صدیق از تیم هیأت دو و میدانی استان مازندران با رکورد 15 متر و 84 سانتیمتر بر سکوی دوم ایستاد و عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرد و هادی مداحی از گلستان با رکورد 14 متر و 85 سانتیمتر به مدال برنز دست یافت.

در رده‌بندی نهایی رشته پرش طول نیز محمد ارزنده رکورددار این ماده با پرشی به میزان هفت متر و 96 سانتیمتر بار دیگر بر سکوی قهرمانی ایستاد، ضمن اینکه سبحان طاهرخانی از قزوین با رکورد هفت متر و 82 سانتیمتر مدال نقره گرفت و میلاد دریساوی از قم با رکورد هفت متر و 60 سانتیمتر در جایگاه سوم ایستاد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار