کد خبر: ۲۲۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 04 May 2016

به گزارش تابناک یزد،سید رضا آقایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز از ساماندهی جشنهای نیمه شعبان در مهریز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز، آقایی با اعلام این خبر گفت:  با عنایت به فرارسیدن نیمه شعبان و برگزاری جشنهای مردمی توسط گروهای نمایشی محلی و با هدف نظم بخشیدن و رعایت موازین اسلامی  در این جشنها، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز اقدام به ساماندهی جشنهای نیمه شعبان نمود.
وی گفت: در نظر داریم در صورت آماده بهره برداری شدن سالن چند منظوره شهرستان نسبت به اجرای برنامه ای  باشکوه و متمرکز با همکاری انجمن هنرهای نمایشی  اقدام نموده تا شاهد برگزاری مراسمی جامع و درخور و به دور از آسیبهای احتمالی  در نیمه شعبان باشم.
وی اظهار داشت :  جلسه ای با حضور  مسئول انجمن هنرهای  نمایشی مهریز برگزار شده و هماهنگی های لازم دراین زمینه صورت گرفته و گروه بازبینی برنامه های نمایشی متشکل از پنج  کارشناس تشکیل شده که کلیه متون نمایشی  را قبل از اجرا بازبینی نموده اند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز، معرفی مسئول برگزاری برنامه های نمایشی به اداره اماکن عمومی جهت اخذ تعهد  نسبت به رعایت موازین مطروحه، سرکشی مسئول انجمن نمایش شهرستان از تمرین گروههای نمایشی و رفع نواقص و کاستیها، تشکیل کارگروه آموزشی تئاتر جهت ارتقاء کیفی جشنها و صدور مجوز به گزوههای نمایشی طبق نظر اعضای بازبینی  را از دیگر اقدامات این اداره در جهت ساماندهی جشنهای نیمه شعبان برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار