در رشته 400 متر
دو ومیدانی‌کار استان قم با کسب مقام سوم رقابت‌های رشته 400 متر صاحب نشان برنز مسابقات آغاز فصل دو و میدانی مردان ایران شد.
کد خبر: ۲۲۳۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷ 03 May 2016
به گزارش تابناک قم، با برنامه‌ریزی فدراسیون دو و میدانی کشورمان رقابت‌های دو و میدانی آغاز فصل مردان ایران با حضور چهره‌های شاخص این رشته از استان‌های مختلف برگزار می‌شود و تیم هیأت دو و میدانی قم نیز در ترکیب تیم خود هفت مدعی کسب مدال را روانه این رقابت‌ها کرده است.

هفت نماینده هیأت دو و میدانی استان قم با توجه به اینکه اکثر آنها در بیش از یک رشته به میدان می‌روند، مجموعه در در 10 رشته شانس کسب 11 مدال از مسابقات دو و میدانی‌ آغاز فصل مردان ایران را دارند تا قم یکی از موفق‌ترین ادوار حضور خو در این رقابت‌ها را تجربه کند.

در حالی که تیم قم در تمام رشته‌ها با انگیزه کسب مدال به میدان رقابت با حریفان قدم گذاشته است،  رقابت‌های آغاز فصل دو و میدانی ایران به دلیل اینکه هر استان تمام چهره‌های مطرح خود را در رشته‌ها و مواد مختلف به میزبانی پیست تارتان مجموعه ورزشی تختی شهر شیراز برگزار می‌شود.

در بین نفرات اعزامی از هیأت دو و میدانی قم به مسابقات آغاز فصل دو و میدانی ایران، رضا ملک‌پور یکی از دو و میدانی‌کاران موفقی است که در این دوره خوش درخشید و توانست مدال‌ ارزشمندی از رقابت خود با شرکت کنندگان در پیکارهای رشته 400 متر به دست بیاورد.

رضا ملک‌پور در روز آغازین رقابت‌های سال 1395 دو و میدانی قهرمانی آغاز فصل مردان ایران در ماده 400 متر با حریفان خود به رقابت پرداخت و بعد از راهیابی به مرحله نهایی مسابقات این رشته، سرانجام با ثبت زمان 48 ثانیه و دو صدم ثانیه از خط پایان عبور کرد و بدین‌ترتیب بر سکوی سوم ایستاد تا مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کند.

در حالی که مسابقات دو و میدانی آغاز فصل مردان ایران در بیش از 20 رشته به مدت دو روز در شهر شیراز برگزار می‌شود، رضا ملک‌پور بعد از کسب مدال برنز رشته 400 متر، در دومین روز این رقابت‌ها در دیگر رشته تخصصی خود یعنی 400 متر با مانع نیز برای کسب مدال روی پیست خواهد رفت.

از بین هفت دو و میدانی‌کاری که به نمایندگی از قم روانه این رقابت‌‌ها شده‌اند، میلاد دریساوی در رشته‌های پرش طول و پرش سه‌گام، محمدحسین اسکندری در پرتاب وزنه، رضا ملک پور در مواد 400 متر و 400 متر با مانع و محمدرضا فریدی در رشته‌های 200 و 400 متر به میدان می‌روند.

همچنین رضا محمدزاده در رشته 200 متر برای کسب مدال تلاش می‌کند، محمود مرادی در رشته‌های پنج هزار متر و 10 هزار متر شانس خود را برای کسب مدال می‌آزماید و محمدرضا سلیمی در رشته پرتاب وزنه در کنار محمدحسین اسکندری برای تیم قم به دنبال کسب مدال است، ضمن اینکه مربی این تیم محمدرضا اسحاقی و سرپرست تیم اعزامی قم علی رضایی رئیس این هیأت ورزشی است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار