رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: بیش از 2 هزار میلیارد تومان نقدینگی برای خروج واحد های تولیدی بخش صنعت هرمزگان از رکود نیاز است.
کد خبر: ۲۲۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 01 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، خلیل قاسمی با اشاره به برگزاری 76 نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در هرمزگان افزود: 756 مصوبه در این نشست ها به تصوریب رسید.

وی گفت: از این تعداد مصوبه 546  مورد اجرا و تعیین تکلیف شده و 210 مصوبه نیز در دست اجراست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، تأمین بخشی از نقدینگی واحدهای تولیدی، شناسایی واحدهای تولیدی که دچار مشکل بازاریابی و فروش هستند و ریشه‌یابی این مشکل ، پیگیری‌های تأمین مواد اولیه مورد نیاز صنایع، ایجاد ارتباط بین مراکز علمی و واحدهای تولیدی برای بروز رسانی تکنولوژی تولید و مساعدت برای نوسازی ماشین آلات مورد استفاده صنایع را از مهمترین اقدامات در دست اجرا برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان برشمرد.

قاسمی با اشاره به وضعیت طرح‌ها و واحدهای صنعتی در استان هرمزگان افزود: از مجموع 527 واحد صنعتی در هرمزگان، 137 واحد راکد هستند.

وی مهمترین مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان هرمزگان را کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش، بازار و فروش محصول،  بدهی معوق،  تامین مواد اولیه، مسائل تکنولوژی و خط تولید و انرژی عنوان کرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار