معاون مدیرکل ارشاد قم مطرح کرد:
معاون فرهنگی هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه عزم ما برای رفع مشکلات بانوان هنرمند جدی است، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم بتوانیم در سال 94 دغدغه‌های بانوان هنرمند استان را رفع کنیم.
کد خبر: ۲۲۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵ 12 April 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حامد حجتی در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بانوان هنرمند قم، ظرفیت هنری بانوان فعال در حوزه فرهنگ و هنر این استان را بسیار قابل توجه دانست و بیان کرد: آثار و فعالیت‌ها و همچنین رتبه‌های کسب شده توسط بانوان هنرمند استان در رشته‌های مختلف هنری، خود گواه این مطلب است.

وی با بیان اینکه عزم ما برای رفع مشکلات بانوان هنرمند جدی است، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم بتوانیم در سال 94 دغدغه‌های بانوان هنرمند استان را رفع کنیم.

معاون فرهنگی هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ضمن ارائه پیشنهادی خواستار برگزاری جشنواره هنری متمرکز ویژه بانوان شد و ادامه داد: این اداره‌کل همواره نگاه و توجه ویژه‌ای به بانوان هنرمند داشته است که امید می‌رود با تعامل بیشتر بانوان هنرمند، اتفاقات مناسبی را در آینده شاهد باشیم.

گفتنی است در ادامه این مراسم، هر یک از بانوان هنرمند حاضر در جلسه به بیان نظرات، پیشنهادات و مشکلات خود پرداختند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار