ناصر شریفی، ناصر توکلی، هاشم توانا، بنازدل و خدمتی در یک ائتلاف یکپارچه از احمد جباری اعلام حمایت کردند. این 5 تن که در مجموع بیش از 50 هزار رای را در انتخابات 7 اسفند به خود اختصاص داده‌اند در بیانیه‌ای موضع خود را ابراز داشتند.
کد خبر: ۲۲۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 27 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، در نشستی که میان چهره‌های شاخص کاندیدای انتخابات 7 اسفندماه در غرب هرمزگان برگزار شد، در ائتلافی یکپارچه از احمد جباری اعلام حمایت کردند.

در این نشست، دكتر حسن زارعي، ناصر شريفي، ناصر توكلي، مهندس سيد هاشم توانا، دكتر بنازدل، خدمتي حضور داشتند که حمایت خود را از احمد جباری اعلام داشته اند.

همچنین بیانیه‌ای نیز در حمایت از احمد جباری با امضای هر 5 کاندیدا که در مجموع بیش از 50 هزار رای را در انتخابات 7 اسفند کسب کرده‌اند، صادر شد.  

بسم الله الرحمن الرحیم

فَبَشِّرْ عِبَادالَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ  أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ  وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ

با عنایت به جایگاه رفیع مجلس شورای اسلامی و نظر به اهمیت دور دوم انتخابات غرب هرمزگان در تاریخ دهم اردبیهشت ماه و تاثیر آن در سطح محلی، ملی و بین المللی در اجابت به در خواست مردم شریف غرب هرمزگان جهت اعلام موضع کاندیدهای دور اول انتخابات در این خصوص، ضمن تشکر ویژه از حمایت های بی شائبه و محبت هایبی پایان شما مردم فهیم و غیور غرب هرمزگان  بدین وسیله به استحضار می رساند، همه ما با شعار تغییر وارد عرصه انتخابات شدیم اما با توجه به حضور کاندیدای محترم  و مشورت‌های متعدد با عقلای علمی، دینی و نخبگان منطقه و  رعایت معیارهای استقلال در تصمیم گیری و ورود انگیزه‌های سالم به عرصه خدمتگزاری طی چندین نشست و هم اندیشی با بررسی توانمندی ها و سایر شاخص های نمایندگی و به دور
 از هرگونه گرایش های شخصی نظر خود را نسبت به اصلح بودن آقای احمد جباری اعلام می نماییم.

امید است با عنایت به همسویی اثبات شده ایشان در همراهی با دولت تدبیر و امید به ویژه دفاعیه ایشان از چندین تن از وزراء محترم پیشنهادی دولت در جلسه رای اعتماد و تلاش و همراهی ایشان در جهت حمایت از دولت در موضوع ((برجام)) و عضویت ایشان در حزب اعتدال و توسعه (حامی دولت) شاهد شکوفایی و رفاه بیش از پیش باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار