معاون اول قوه قضاییه به سوالات خبرنگاران در خصوص فروش بخشی از آرشیو صدا و سیما به شبکه من و تو و صدور قرار مجرمیت در پرونده دکل نفتی پاسخ داد.
کد خبر: ۲۱۹۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 27 April 2016
غلامحسین محسنی اژه ای در حاشیه مراسم تحلیف کارآموزان قضایی در جمع خبرنگاران از سفر رئیس قوه قضاییه به عراق خبر داد و گفت: در پی دعوت مقامات رسمی کشور عراق، رئیس قوه قضاییه هفته آینده به این کشور سفر می کند.

وی در خصوص حکم متهمان پرونده بانک صادرات تاکید کرد: حکم متهمان این پرونده هنوز ابلاغ نشده است اما به زودی ابلاغ می شود.

اژه ای در مورد دستگیری چند نفر به دلیل فروش بخشی از آرشیو صدا و سیما به شبکه من و تو که در پرسش یکی از خبرنگاران مطرح شده بود، گفت: این موضوع را نشنیده ام.

معاون اول قوه قضاییه همچنین از صدور قرار مجرمیت یا صدور کیفرخواست در پرونده دکل نفتی اظهار بی اطلاعی کرد.

اژه‌ای در خصوص پرونده همسر و کودک آزاری در مشهد اظهار کرد: دادستان مشهد موضوع را به طور جدی دنبال کرده و امیدوارم این پرونده به زودی مراحل خود را طی کند. البته پرونده در مرحله رسیدگی در دادسراست.

وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص پرونده قتل دختر بچه ۶ ساله افغان در شهرستان ورامین و اینکه گفته می‌شود پزشکی قانونی نظریه خود را به مرجع قضایی اعلام کرده است، گفت: نظریه پزشکی قانونی صادر و به مرجع قضایی ارسال شده است و چنانچه اعتراضی به نظریه صادر شده وجود نداشته باشد، دادسرا کیفرخواست خود را صادر می‌کند.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: با توجه به اینکه محتویات نظریه از جزئیات پرونده محسوب می‌شود و هنوز حکمی قطعی در این پرونده صادر نشده نمی‌توانم محتویات پرونده را بیان کنم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار