برنامه روز پنجم جشنواره جهانی فجر
تابناک تهران - پنج روز است که جایی در میان هیاهوی فروشنده های وسایل الکترونیکی درست در قلب یکی از شلوغ ترین مناطق تهران جشنواره ای برپا شده که از یک منظر اولین بار است که برگزار می شود از منظری دیگر سابقه برگزاری سی و چند ساله دارد.
کد خبر: ۲۱۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 24 April 2016

جشواره جهانی فیلم فجر که امسال برای اولین بار از نظر زمان و مکان برگزاری از جشنواره فیلم فجر که حالا داخلی محسوب می شود جدا شده پنج روز است که در پردیس سینمایی چهارسو برپاست.

شاید باورش سخت باشد اما بالاخره یک اقدام فرهنگی توانسته بازار فروش موبال و تبلت و... را در مجتمع تجاری – فرهنگی تحت شعاع قرار دهد. بیشتر شلوغی ها مربوط به طبقه پنجم به بالاست. جایی که غرفه های بازار سینما ساخته شده اند و سازه های قرمز و خاکستری تمام طبقه را پر کرده اند. خیلی ها منتظر رسیدن روز ششم جشنواره یعنی اختتامیه هستند.

مدیر بازار جشنواره جهانی فیلم فجر که از استقبال مردم و نهادهای مختلف از جشنواره به ویژه بخش بازار فیلم تا حدی راضی ست انتظار دارد که در روز اختتامیه استقبال بهتری بشود او می گوید: «با توجه به اینکه امسال بخش بین المللی جشنواره از بخش داخلی آن جدا شد و ایده بازار فیلم هم تقریبا اولین بار بود که به این شکل اجرا می شد درباره اینکه چقدر از این پکیج استقبال خواهد شد ریسک وجود داشت اما با رسیدن به روزهای جشنواره و با حضور چهره های سرشناس خوشبختانه نتایج خوبی گرفتیم که باعث شد به روز اختتامیه بیش از گذشته امیدوار باشیم.»

فروشندگان فروشگاه های طبقه همکف می گویند هر روز بر تعداد کسانی که به قصد شرکت در جشنواره وارد مجموعه می شوند اضافه می شود. انگار کم کم تمام اهالی شهر متوجه می شوند که در تقاطع حافظ و جمهوری خبرهایی ست و باید خودشان را به رویداد جهانی فیلم فجر برسانند. اگر اهل سینما باشی وقتی از پله ها بالا می روی یا وارد آسانسور می شوی چهره های آشنای زیادی می بینی بعضی ها هم برایت آشنا نیستند اما می توانی بفهمی که از جایی بیرون از مرزهای ایران مهمان جشنواره جهانی فجر هستند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که بدتان نمی آید در حال و هوای بین المللی جشنواره فیلم فجر قرار بگیرید فقط کافی ست تا وقت هست خودتان را به مجموعه چهارسو برسانید. چرا که فردا اختتامیه جشنواره خواهد بود و اگر این فرصت را از دست بدهید احتمالا برای شرکت در این رویداد باید تا سال آینده صبر کنید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار