بازرس هیات مدیره اتحادیه خرازی فروشان در گفت و گو با تابناک:
تابناک تهران- ایران دومین مصرف کننده لوازم آرایش در ایران است. این بازار پرمصرف بعد از خروج ایران از شرایط تحریمی می تواند به یکی از بازارهای هدف برای برندهای معروف تبدیل شود اما در این میان این برندها باید با هم نوعان تقلبی خود رقابت سختی داشته باشند.
کد خبر: ۲۱۵۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹ 20 April 2016
 رویترز در گزارش در خصوص بازار لوازم آرایش در ایران می نویسد:اکنون که اکثر تحریم های اقتصادی بین المللی پس از توافق هسته ای در سال گذشته برداشته شده، فرصتی مناسب برای ورود برندهای قدرتمند بین المللی است. حتی در زمان تحریم هم فروشگاه های مستقل در مناطق مرفه نشین شمال تهران آخرین محصولات برترین برندهای جهان مانند دولچه و گابانا، لویی ویتون، گوچی، و روبرتو کاوالی فروخته می شد.

برخی از این برندهای لوکس مد در حال ورود مستقیم به ایران هستند و ممکن است فرصت های مشابهی برای محصولات زیبایی و آرایشی هم ایجاد شود – بازاری که مرکز تحقیقات مجلس ایران آن را 4 میلیارد دلار در سال تخمین زده است.

ایران دومین مصرف کننده لوازم آرایش در ایران است. این بازار پرمصرف بعد از خروج ایران از شرایط تحریمی می تواند به یکی از بازارهای هدف برای برندهای معروف تبدیل شود اما در این میان این برندها باید با هم نوعان تقلبی خود رقابت سختی داشته باشند.

بازرس هیات مدیره اتحادیه خرازی فروشان تهران در گفت وگو با تابناک در خصوص ورود برندهای معروف آرایشی به کشور گفت: ایرانی ها لیاقت بهترین ها را دارند.

علی رضا کمالی خامنه، در ادامه گفت: ورود این برندها قطعا مورد استقبال قرار می گیرد و این اتفاق میمون و مبارکی در این صنعت است و قطعا این برندها باید با نمونه های تقلبی رقابت کنند اما در این رقابت پیروز هستند.



منبع: تابناک
برچسب ها: لوازم آرایش ، برند ، ایران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار