انتخابات دور جدید انجمن موسیقی هرمزگان برای انتخاب رئیس این انجمن با حضور اعضای هیأت‌مدیره برگزار و کیانوش جهانبخش به اتفاق آرا به عنوان رئیس انجمن موسیقی هرمزگان انتخاب شد.
کد خبر: ۲۱۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 20 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، انتخابات دور جدید انجمن موسیقی استان هرمزگان ظهر امروز برگزار و کیانوش جهانبخش با بیشترین آرا به‌عنوان رئیس این انجمن برای یک دوره دو ساله انتحاب شد.
 
اعضای هیأت مدیره انجمن موسیقی هرمزگان متشکل از احمد توحدی، سهراب حزنی‌پور، بهرنگ عباس‌پور، کیانوش جهانبخش و علیرضا درویش‌نژاد هستند که برای چهارمین دوره متوالی جهانبخش را به عنوان رئیس انجمن موسیقی هرمزگان انتخاب کردند.
 
توحدی و حزنی‌پور از پیشکسوتان موسیقی جنوب کشور و بهرنگ عباس‌پور از چهره‌های آکادمیک موسیقی ایران و هرمزگان است که به همراه کیانوش جهانبخش از هنرمندان با سابقه کشور و درویش‌نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در هیأت مدیره انجمن موسیقی هرمزگان حضور دارند.
 
پس از پایان برگزاری انتخابات، کیانوش جهانبخش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولویت دوره جدید انجمن موسیقی هرمزگان، افزایش تعاملات فکری و کاری با هنرمندان برگزیده منطقه و کشور است و تلاش داریم تا نسبت به مستند‌سازی آثار موسیقیایی هرمزگان به عنوان یک کار ویژه و اساسی اقدام کنیم.
 
وی عنوان کرد: کتاب موسیقی استان هرمزگان متشکل از نت‌نویسی‌های جدید و بررسی دقیقی در آثار و محتوای موسیقی نواحی جنوب کشور به‌زودی به مرحله تدوین خواهد رسید و امیدواریم گامی برای معرفی موسیقی غنی و پرتوان هرمزگان به کشورمان باشد.
 
رئیس انجمن موسیقی هرمزگان تاکید کرد: ساماندهی گروه‌های موسیقی و انجام اجراهای ملی و بین‌المللی گامی در جهت معرفی سرمایه‌های موسیقی هرمزگان به سراسر کشور و جهان است و در اولویت برنامه‌های انجمن موسیقی هرمزگان قرار دارد که امیدواریم با نگاه مشوقانه اهالی هنر در این استان، موفق به انجام آن شویم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار