مراسم سالگرد شهادت امیر صیاد شیرازی و یادواره 46 هزار شهید ارتش در خوی

مراسم چهاردهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی ویادواره 46 هزار شهید سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران در خوی برگزار شد .

در این مراسم که با حضور قشرهای مختلف مردم، نیروهای نظامی و انتظامی  شمال استان و علما و روحانیان و امام جمعه خوی در حسینیه شیخ نوایی برگزار شد امیر دربندی از فرماندهان پرافتخار هشت سال دفاع مقدس و همرزم شهید صیاد شیرازی گفت : شهید امیر سپهبد صیاد شیرازی سربازدلاور ولایت و فرمانده شجاعی بود که در همه جبهه های حق علیه باطل شجاعتش زبانزد همرزمانش بود .

وی با برشمردن ویژگی های اخلاقی وفرماندهی شهید صیاد شیرازی تصریح کرد : آن شهید بزرگوار در زیر پرچم قرآن و ولایت هر لحظه آماده شهادت بود و با افتخار مسیر عاشورایی انقلاب اسلامی را طی کرد .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره 46 هزار شهید سرافرازارتش جمهوری اسلامی ایران افزود : در سایه خون این شهدای گلگون کفن است که امروز میهن اسلامی درامنیت کامل بوده و در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته است .

امیر دربندی تاکید کرد : هنوز هم در ایران اسلامی راه شهادت بسته نیست و برای دفاع از حریم ولایت و قرآن و اسلام سربازان وطن آماده دلاوری و جانفشانی هستند .

امیر پارساجو فرمانده تیپ 264 شهید عبدی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در این مراسم معنوی با برشمردن ویژگیهای شهدا برضرورت تداوم راه شهدا با شناخت دشمن و تکیه بر ولایت و ارزشهای اسلامی تاکید کرد .