مدیرکل پزشکی قانونی مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در ایام نوروز 2 هزار و 503 پرونده در هفت مرکز پزشکی قانونی استان رسیدگی شد.
کد خبر: ۲۰۸۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 07 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، علی عباسی اظهار کرد: اداره‌کل پزشکی قانونی مازندران به‌منظور اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و فراهم کردن تسهیلات در ایام نوروز و خدمت‌رسانی به مسافران و شهروندان اقدام به برقراری کشیک به‌صورت منطقه‌ای در هفت مرکز کرد.

وی تصریح کرد: همکاران پزشکی قانونی استان از 28 اسفند 94 تا 15 فروردین 95 در هفت مرکز ساری، قائم‌شهر، بابل، آمل، محمودآباد، چالوس و تنکابن 2 هزار و 503 مورد پرونده رسیدگی کردند که از این تعداد 2 هزار و 401 مورد مربوط به معاینات سرپایی، 102 مورد مربوط به معاینات اجساد (35 مورد تصادفی و 67 مورد غیرتصادفی) و چهار مورد هم مربوط به حضور در سر صحنه بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران شهرستان ساری را با 696 مورد بیشترین و چالوس با 224 مورد کمترین شهرهایی بود که مراجعه‌کننده در آن به ثبت رسید.

این مسئول گفت: آمار نهایی فوتی‌های ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز پس از جمع‌بندی و کار کارشناسی در نیمه دوم اردیبهشت سال‌جاری اعلام می‌شود.

در کشیک‌های منطقه‌ای ساری (شهرهای گلوگاه، بهشهر و نکا)، چالوس (نوشهر)، محمودآباد (نور و فریدونکنار)، بابل (بابلسر)، قائم‌شهر (سوادکوه و جویبار)، تنکابن (عباس‌آباد و رامسر) را زیر پوشش داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار