شهردار رویدر که طی نامه‌ای در اواخر سال گذشته استعفای خود را به شورای اسلامی این شهر تقدیم کرده بود، امروز در اولین جلسه شورا با استعفای وی مخالفت شد.
کد خبر: ۲۰۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 05 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از فارس، در نخستین نشست شورای اسلامی شهر رویدر با حضور اکثریت اعضا، استعفای عبدالحکیم جعفری شهردار رویدر مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و با توجه به عملکرد مناسب و قابل قبول شهرداری، با استعفای وی موافقت نشد و اعضا با اکثریت آراء مخالفت خود را نسبت به این استعفا اعلام کردند.  

عبدالسلام جمالی رئیس شورای اسلامی شهر رویدر در این باره به خبرنگار فارس گفت: عبدالحکیم جعفری طی نامه‌ای در مورخه 94/12/22 بدلیل مشکلات شخصی از سمت خود استعفا داده بود که شورای اسلامی شهر رویدر امروز استعفای وی را در دستور کار خود قرار داد که با 5 رای منفی به رد درخواست استعفای شهردار انجامید.

وی افزود: عملکرد شهردار تحت نظارت دقیق شورای اسلامی شهر قرار دارد و قطعا کوچکترین تخلفی از معرض دید اعضا خارج نیست لذا به همین منظور طی بررسی‌های بعمل‌آمده و جمع‌بندی اعضای شورای اسلامی شهر رویدر، عملکرد عبدالحکیم جعفری در مدت تصدی مورد قبول شهروندان رویدری و اعضای شورا است و با توجه به عملکرد مناسب وی، صلاح شورا بر این است که جعفری در این یک سال پایانی عمر شورای چهارم به فعالیتش در شهرداری ادامه دهد.

جمالی در پایان یادآور شد: هدف مسئولین شهری و شورای اسلامی، رشد و توسعه شهر رویدر است و این منطقه بکر نیازمند توجه بیشتری از سوی مسئولان استانی است و از تمامی مسئولین اجرایی و قانون‌مدار درخواست می‌شود نگاه‌شان به این منطقه هرمزگان عمیق‌تر گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار