کد خبر: ۲۰۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴ 04 April 2016
تابناک گیلان: مسئول کمیته امور شهرستان‌های نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان از پوشش خبری برنامه‌های کنگره توسط 200 خبرنگار و عکاس در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین داداشی عصر امروز در جلسه ستاد نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان با اشاره به اینکه فعالیت کمیته امور شهرستان‌های کنگره از بهمن ماه سال 94 آغاز شده است اظهار کرد: یادواره تخصصی شهدای گیلان در 16 شهرستان برنامه‌ریزی شده است.

وی برگزاری یادواره شهدا در شهرستان‌ها را از 17 فروردین ماه جاری در رودسر عنوان کرد و افزود: یادواره مذکور با عنوان «زن و دفاع مقدس» برگزار می‌شود.

مشاور ارشد محمدعلی نجفی استاندار گیلان با بیان اینکه آخرین یادواره شهدای شهرستانی در 9 اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا در تمام شهرستان‌ها وجه تمایز نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان با دیگر کنگره شهدا است.

این مسئول، برگزاری یادواره شهدا با موضوع «هنر و دفاع مقدس» را در 19 فروردین ماه جاری در آستارا خواند و بیان کرد: 22 فروردین ماه جاری یادواره شهدا با موضوع «تبلیغات و دفاع مقدس» با محوریت شخصیت طلبه شهید «جبار رمضانی» در املش برگزار می‌شود.

وی به برگزاری یادواره شهدا با موضوع «روحانیت و دفاع مقدس» با محور شخصیت شهید حجت‌الاسلام «افتخاری» 23 فروردین ماه جاری در فومن اشاره کرد و گفت: 24 فروردین ماه جاری یادواره شهدا با موضوع «جهاد سازندگی و دفاع مقدس» با محوریت شخصیت جهادگر شهید «بهرام گل‌آور» در بندر انزلی برگزار می‌شود.

داداشی بر حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران در اجلاسیه‌های نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان تأکید کرد و یادآور شد: روزانه 5 هزار نفر از خانواده ایثارگران در چهار اجلاسیه کنگره مذکور در شهر رشت حضور پیدا می‌کنند.

وی محور برگزاری یادواره شهدا را وحدت و انسجام ملی خواند و بیان کرد: تمام گروه‌ها و اقشار مردم در دفاع مقدس حضور داشتند و اکنون نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان نیز توسط مردم برگزار می‌شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان با اشاره به اینکه تعداد 200 خبرنگار و عکاس برای پوشش خبری نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید استان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ساماندهی شدند، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه‌ها مراسم یادواره شهدا در تمام شهرستان‌ها را پوشش می‌دهند.

به گزارش فارس، نخستین کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان با برگزاری چهار اجلاسیه در اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار