مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: از 25 اسفند ماه تا شش فروردین ماه امسال از طریق حمل و نقل زمینی بیش از 58 هزار و 865 نفر مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری استان اردبیل جابجا شدند.
کد خبر: ۲۰۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 26 March 2016

علی رحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: این تعداد جابجایی مسافر با انجام بیش از 7 هزار و 205 سفر به انجام رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر سفر 6 درصد و از نظر جابجایی مسافر 2 درصد کاهش را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه بیشترین تقاضای سفر در پایانه مسافربری استان اردبیل به مقصد تهران، تبریز، مشهد، ساری و اصفهان به ثبت رسیده است، افزود: انجام این سفرها با کمترین حوادث و سوانح همراه بوده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل با اشاره به آمار ترددهای ورودی به استان از 25 اسفند تا ششم فروردین امسال بیان کرد: با توجه به ثبت آمار ترددها از نقاط مختلف در این مدت بیش از 2 میلیون و 466 هزار تردد به ثبت رسیده که در 11 روز گذشته 7 درصد آن وسایط نقلیه سنگین و مابقی سبک بوده است.

رحمتی اوج ترددها را مربوط به ششم فروردین با 346 هزار تردد اعلام کرد و ادامه داد: در تعطیلات نوروزی امسال و در هفته اول بیشترین تردد در محور اردبیل – آستارا و بالعکس اتفاق افتاده که بیش از 89 هزار تردد در این مسیر به ثبت رسیده است.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، وی کمترین تردد را مربوط به محور خلخال – اسالم اعلام کرد و افزود: در این مسیر نیز 13 هزار و 300 تردد به ثبت رسیده است که نسبت به سال گذشته 3 درصد افزایش ترددها را شاهد هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار