رئیس شورای اسلامی شهر آمل؛
وی با بیان اینکه از روند اجرای پروژه های شهرداری در سال ۹۳ رضایت مندی وجود ندارد و توان شهرداری آمل بیش از این است یادآور شد : در سال ۹۴ برای انجام پروژه های شهری شورای شهر فرهاد کوهکن می خواهد .مردم مطالبات دارند ...
کد خبر: ۱۹۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸ 07 April 2015
رئیس شورای اسلامی شهر آمل گفت: شهردار از فرصت همکاری خوب ۱۳ عضو شورا استفاده کند و در سریع ترین زمان ممکن پروژه های نیمه کاره و مصوب سال ۹۴ را به سرانجام برساند.
به گزارش تابناک خسرو ابراهیم زاده در اولین جلسه رسمی شورا با حضور شهردار ، معاونین و مدیران عامل سازمانها، ضمن ابراز امیدواری سال خوب و پرکار برای شهرداری با توجه به مصوبات سال ۹۴ در کنار وفاق و همدلی ، اضافه کرد: همه توان و امکانات را به کار بگیریم تا شتاب در انجام پروژه های با کیفیت را شهروندان مشاهده کنند . وفاق و همدلی ما بایست آبادانی بیشتر شهر را موجب شود.
ابراهیم زاده با اشاره به اینکه بودجه سال ۹۴ شهرداری آمل در مقایسه با بودجه ۵۵ میلیارد تومانی سال گذشته این شهرداری ، رشد ۹۰ در صدی دارد ، اظهار داشت : در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت ؛ همدلی و همزبانی نامیده شده است ، بایستی گامهای مضاعفی را به منظور خدمت به مردم برداریم تا شهروندان آملی این خدمات را در سطح شهر رویت کنند .
وی با بیان اینکه از روند اجرای پروژه های شهرداری در سال ۹۳ رضایت مندی وجود ندارد و توان شهرداری آمل بیش از این است یادآور شد : در سال ۹۴ برای انجام پروژه های شهری شورای شهر فرهاد کوهکن می خواهد .مردم مطالبات دارند . پروژه ها الویت بندی شوند تا در زمان مشخص مورد بهره برداری قرار گیرند.
این مقام مسئول در شورای اسلامی شهر آمل تاکید کرد: شهرداری با تمام توان تلاش کند تا پروژه بلوار ولایت شمالی در نیمه نخست امسال مورد بهره برداری شهروندان قرار گیرد.
ابراهیم زاده در بخش دیگری از شخنانش به منظور ایجاد انگیزه و افزایش بهره وری در کار بر تشویق بموقع و حمایت همه جانبه از مسئول و پرسنل کوشا از سوی شهردار تاکید کرد و گفت : همانگونه که تشویق را لازم می دانیم  با هرگونه اخلال و کارشکنی نیز برخورد جدی خواهیم کرد.
شهردار آمل گفت : خوشبختانه با حمایت همه جانبه اعضای شورای اسلامی شهر آمل بودجه شهرداری در سال ۹۳ صد در صد محقق شد.
احمد امیر سلیمانی افزود : بودجه مصوب شورا در سال ۹۴ مبنای کار شهرداری است و این شهرداری با تمام توان به منظور اجرای پروژه های نیمه کاره و تعریف شده تلاش می کند .
اضافه می شود ؛ مطابق مصوب شورای اسلامی شهر آمل بودجه سال ۹۴ شهرداری و سازمانهای وابسته مبلغ ۱۴۶ میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومان تعیین شد و این در حالی است که بودجه این شهرداری به احتساب سازمانهای وابسته در سال ۹۳ مبلغ ۸۷ میلیارد تومان بوده است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار